انتخابات متعلق به مردم است/از آرای مردم صیانت میکنیم

خورنا_ شهرستان ایذه، جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر ایذه و دهدز با حضور اعضای شورای تامین در سالن مولوی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه، با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص ایران اسلامی قوی، اظهار داشت: لازم است همه ما در جهت تقویت ایران قوی گام برداریم.

حسن نبوّتی افزود: چه ما متولیان، چه شما کاندیدهای محترم و چه ملت شریف ایران اسلامی، با حضور در انتخابات و‌ ثبت رای، بر توان ایران قوی می‌افزاییم.

سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه انتخابات متعلق به مردم است، گفت: حضور پررنگ مردم، استحکام پایه های نظام اسلامی است.

رییس هیات اجرایی شهرستان ایذه، گفت: مسئولین و اعضای ستاد انتخابات، اصل بر بی طرفی را رعایت کرده و امانت دار آرای مردم باشید.

نبوّتی با اشاره به اینکه شهرستان ایذه در دو دوره گذشته روند مطلوبی در برگزاری انتخابات برجای گذاشته است، گفت: سلامت و امنیت انتخابات و حضور‌ همیشگی مردم ایذه سرمایه شهرستان محسوب می شوند.

سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه در صیانت از آرای مردم با هیچ کس تعارف نداریم، تصریح کرد: هرکس بخواد کوچکترین ناامنی در روند انتخابات وارد کند، دستگاه‌ مربوطه بطور ویژه ورود و برخورد خواهند کرد.

وی‌ با بیان اینکه بنده تذکر نه خواهش میکنم، همانطور که شما انتظار بر رعایت اصل بر بی طرفی را از ما دارید، انتظار می رود حفظ امنیت از سوی شما بطور جدی رعایت شود.

نبوّتی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰۰ نفر از اعضای برگزاری انتخابات شهرستان می باشند، افزود: در شهرستان بیش از ۲۰۰صندوق اخذ رای پیش بینی شده که با پایبندی به قانون اساسی از آرای شما نامزد های محترم صیانت خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه، با بیان اینکه ما مسئولین تماما اصل بر بی طرفی را رعایت کرده، به گونه‌ای که مردم مشاهده کنند، گفت: اگر‌مسئولی از این قانون تخطی کند، بلافاصله با ایشان برخورد می شود.

رییس شورای تأمین شهرستان ایذه تاکید کرد: استفاده از امکانات، سالن و… اداری در جهت و علیه و کاندیدای شورای شهر و ریاست جمهوری جرم محسوب می شود و با آن‌ مسئول مربوطه برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

وی‌افزود: در صورت مشاهده تخلف، ضمن اطلاع به‌ما میتوانید از مجرای قانونی پیگیری کنید.

نبوّتی با اشاره به اینکه نامزدها از هر موضوعی که در جامعه تنش ایجاد میکند، پرهیز کنند، گفت: نامزد ها صادقانه در چارچوب وظایف و اختیارات شورا، برنامه های خود را ارائه دهند، تا مردم از میان آنها گزینه‌های اصلح‌ را انتخاب کنند.

وی‌ با بیان اینکه، نامزدها برنامه‌های غیر‌ متعارف‌ ندهند، افزود: یکی از ملاک‌ها انتخاب، نگاه به برنامه‌ها شما است که آیا در اختیارات شورا می‌باشد.

نبوّتی گفت: هرکسی برای خدا و رضا خدای در انتخابات تلاش کند، خداوند پوسترهایشان را در دل مردم میچسباند.

سرپرست فرمانداری ایذه با تاکید بر اینکه، نامزدها از هر روشی برای کسب رای استفاده نکنید،تاکید کرد: در فضای مجازی همه را رصد میکنیم و تفاوت ها را مشاهده میکنیم به‌گونه‌ای که برخی‌ها هم اکنون دچار اشکال اند، که لازم است روند خود را اصلاح کنند.

رییس شورای تأمین شهرستان با اشاره به اینکه قانون مداری یکی از شاخصه ها برای ارزیابی کاندیدها می باشد، گفت: کسانی‌که مدعی خدمت به مردم اند، باید توان برقراری قانون را داشته باشند.

نبوّتی با اشاره به اینکه کاندیدها به اعضای ستاد خود تذکرات لازم را دهند، گفت: با تبلیغات نامتعارف به فضای شهر آسیب نزدنید، چرا که خود شما وارد پارلمان شهری می شوید.

وی تاکید کرد: با مشارکت، سلامت و رقابت در کنار امنیت تلاش برای شرکت حداکثری را داشته باشند.

معاون سیاسی انتخابات فرمانداری ایذه گفت: تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و بدور از حواشی در دستور نیروهای برگزاری انتخابات است.

کردی افزود: اعضای هیات نظارت و اجرایی، قوه قضاییه در کنار شما نامزدها هستند تا قانون اصل بر بی طرفی را اجرا کنند.

وی‌ با اشاره به حضور حداکثری مردم، در‌انتخابات، گفت: نامزدها با رعایت قوانین انتخابات، امنیت خود و شهرستان را تامین کنند.

معاون سیاسی انتخابات فرمانداری ایذه گفت: نامزدها از وعده های نامتعارف پرهیز کنند، چرا که جایگاه و وظایف اعضای شورای شهر برای همه مردم مشخص است.

انتهای پیام/