بارگیری بیش از ۲۰ محموله بزرگ ترافیکی در بندر امام خمینی(ره)

به دنبال بارگیری بیش از20 نگله ویژه (محموله ترافیکی) از ابتدای سال جاری تاکنون مجتمع بندری امام خمینی(ره) توانمندی این مجتمع بزرگ بندری در تخلیه و بارگیری کالاهای ترافیکی و جلب رضایت مشتریان به اثبات رسید.

خورنا| هدایت اله ترحم : به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، با اعلام این خبر گفت: نگلات ویژه به عنوان شکلی از محمولات ترافیکی، از جمله کالاهای ویژه هستند که در شرایط و با بهره‌گیری از تجهیزات خاص، تخلیه و بارگیری می‌شوند و مجتمع بندری امام خمینی(ره) با برخورداری از امکانات و تجهیزات لازم موفق به بارگیری ۲۱ نگله ویژه از ۱۲ فروند شناور شده است.
دریس در ادامه افزود: ۳ نگله از این تعداد یادشده به طول‌های ۳۰، ۳۵ و ۴۵ متر و عرض‌های ۵/۴، ۵/۴ و ۷ متر از بزرگترین ابعاد برخوردار بودند که تحت شرایط ایمن و با اتکا بر توان و مهارت نیروهای عملیاتی تخلیه و از مبدأ صنایع داخلی در استان خوزستان جهت حمل و نقل ساحلی به مقصد کنگان ارسال شدند.
وی خاطرنشان کرد: توانمندی تجهیزاتی، اسکله‌های مناسب و نیروهای عملیاتی مجرب و کارآزموده از مهم‌ترین شرایط لازم برای تخلیه و بارگیری و حمل این نوع کالاها است که این مجتمع بزرگ بندری زمینه را برای جابجایی ایمن و سریع آنها فراهم ساخته است.
یادآور می‌شود منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی سال‌های قبل نیز موفق شده است نگله‌ی ویژه ۱۱۵‌ تنی با ۲۰ متر ارتفاع به عنوان بلندترین نگله‌ی سنگین را در شرایط ایمن تخلیه کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *