ب حمزه نجف پور عضو شورای شهر مسجدسلیمان:

پایان فعالیت های انتخاباتی خود را اعلام میکنم

به گزارش خبرگزاری خورنا // حمزه نجف پور عضو شورای شهر مسجدسلیمان در دوره پنجم طی بیانیه ای پایان فعالیت خود را اعلام نمود.

 

 

بنام خداوند پنهان و پیدا

ای کسانی که ایمان آورده اید ، اگر شخص فاسقی خبری را به شما رسانید ، درباره آن تحقیق کنید ، مبادا به گروهی بدون آگاهی آسیب برسانید و از کرده خود پشیمان شوید.(حجرات/۶)

مردم شریف و نجیب شهرستان مسجدسلیمان

به آگاهی میرساند با پایان یافتن رسیدگی به شکایات در هیأت نظارت کشور ، صلاحیت اینجانب به استناد ماده ۳۰ بند ج قانون ، عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه مورد تایید قرار نگرفت .

علی رغم میل و مصلحت خودم و خانواده م ، به توصیه اشخاص دلسوز مسجدسلیمان در جهت استفاده از تجربه ایی مردمی که با زحمت در دوره پنجم شورای اسلامی شهر بدست آمده بود و نیز تأکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری ، وارد صحنه انتخابات شدم ، همچون گذشته جهت رفع مشکلات شهر اولین ها ، عزمی راسخ داشتم .

بخاطر گزارشات خلاف واقع برخی افراد مغرض که با وجود اینجانب در شورای اسلامی شهر منافعشان به خطر افتاده بود و این شرایط پیش بینی هم می‌شد ، این اتفاق رخ داده ، اکنون تکلیفی ندارم و راضی به رضای الهی هستم ، پایان فعالیت های انتخاباتی خود را اعلام میکنم . خدا را گواه میگیرم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش زیادی کردم و خداوند متعال را سپاس میگویم از این همه لطف و نعمت که توفیق خدمت به مردم را در دوره پنجم شورای اسلامی شهر نصیبم کرد ، لازم میدانم از وجود این همه مشکلات ، معضلات و نارسایی ها در سطح شهر عذرخواهی کنم . از همه شما عزیزان و بزرگواران و دلسوزان که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و نیز انتخابات فعلی ، به اینجانب لطف و محبت داشتید و تاکنون صبر و شکیبایی نمودید و حمایت و پشتیبانی خود را از این حقیر اعلام کردید ، کمال تشکر و قدردانی را دارم .
شما مردم شریف و نجیب را به حضور در انتخابات آتی دعوت میکنم .

و من الله التوفیق
حمزه نجف پور
۸ خرداد ۱۴۰۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بزرگمهر حالا دوره پنجم چه کار مثبتی را به سرانجام رسانده بودی، یا نیمه کاره مونده بود که بخوای توی این دوره به اتمام برسونی واقعا بزرگترین ایراد خاتمی همین احیای شوراهای شهر و روستا بود که بواسطه آن یکسری آدم بیسواد و بدون تخصص در سطح شهرها مطرح شده و هیچ کارنامه قابل دفاعی بجا نذاشتن