سرمربی تیم صنایع پتروشیمی: همه چیز در ماهشهر طبق برنامه ریزی پیش می رود

خورنا: مهران حاتمی ، از شرایط پتروشیمی قبل از شروع دور پلی آف توضیخ داد:  همه چیز در ماهشهر طبق برنامه ریزی پیش می رود چند روز در کیش اردوی آماده سازی داشتیم و در حال حاضر هم تمرینات با بازگشت ملی پوشان و بازیکنان  خارجی ادامه دارد.

وی در مورد صحبت های پیرامون سانی بچروویچ  توضیح داد: سانی در آخرین بازی دور برگشت به تعطیلات رفت و پس از مدتی استراحت به ایران بازگشت حالا هم در تمرینات تیم حضور دارد.

حاتمی در مورد بحث بازی  نکردن سانی در زمین بندر کنگ گفت: این مرحله پلی آف است و اگر زمین چمن هم باشد بازیکن باید بازی کند.

سرمربی پتروشیمی تاکید کرد: وضعیت هوکیچ بازیکن خارجی دوم تیم تا پایان هفته مشخص می شود و در مورد حریف مرحله بعد و خطاهای زیاد این تیم تصریح کرد: بندر کنگ تیم جوان و خوبی است بازی آنها کمی فیزیکی است و همین باعث بالا رفتن خطاها می شود به هر حال  برای ما تمام  تیم ها حریفانی سخت و قابل احترام محسوب می شوند.

** اسلامی: دو بازیکن  ۱۶ ساله به ترکیب خود اضافه کردیم

محمد رضا اسلامی سرمربی تیم البدر کنگ هم در مورد تغییرات تیم خود می گوید: بعد از اینکه در دور برگشت سامان  طاهر پور را به خاطر مصدومیت از دست دادیم اله وردی بازیکن ۱۶ ساله خود را از تیم های پایه به جای وی گذاشتیم و ابولفضل سیدی دیگر بازیکن  پایه هم برای تکمیل لیست ۱۵ نفره بازیکنان و ارد ترکیب تیم شد.

وی ادامه داد: در این مدت بیشتر روی بحث روحی و روانی پلی آف کار کردیم بازیکنان ما علاوه بر سال اول لیگ، اولین حضور در پلی ‌آف را هم تجربه می کنند به همین دلیل  به انگیزه  بالاتر به خصوص  در مقابل تیم هایی که با تمام قوا و بازیکن خارجی به مصاف ما می آیند، نیاز دارند.

** کار خود را تمام شده نمی دانیم

اسلامی تاکید می کند: خوشبختانه بازیکنان ما انگیزه خوبی دارند و نیروی خود را با پایان فصل عادی به این بهانه که بازی های خوبی انجام داده و کارشان تمام شده از دست نداده اند ما تمرینات خود را با توان بیشتری ادامه می دهیم و حضور در این مرحله را یک فرصت خوب برای انجام بازی های بیشتر می دانیم تا تیم نقاط قوت وضعیت خود را محک بزنیم و برای حضور بهتر در سال بعد ضعف های خود را بشناسیم به خصوص  با دو بازی بسیار سختی که پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: از بین بازیکنان ما تنها نوید فراهانی سابقه حضور در پلی آف را دارد که البته شانس چندانی هم برای بازی در این مرحله پیدا نمی کرد.

بقیه هم تنها مراحل پایانی لیگ دسته اول را تجربه کرده اند اما به هرحال همه با جسارت و جنگندگی تا دقیقه ۴۰ بازی تمام تلاش خود را می کنند تا حضورشان در خور این لیگ باشد، البدر با بضاعتی که داشت نتایج خوبی گرفته و دوست داریم در پلی اف هم بازی های خوبی انجام دهیم.