طرح بسیج سلامت نوروزی در آبادان اجرا می‌شود

خورنا: مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جعفر ربیهاوی امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و حضور مهمانان نوروزی در آبادان طرح بسیج سلامت نوروزی در آبادان مورد اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: این طرح از ابتدای اسفندماه آغاز و در مناطق مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در این طرح ماموران دانشکده علوم پزشکی شهرستان با وسائل نقلیه مشخص به صورت ۱۲ ساعته از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب به سرکشی خواهند پرداخت.

ربیهاوی تصریح کرد: در این طرح مراکز حساس همچون قنادی‌ها، قصابی‌ها، آجیل‌فروشان، هتل‌ها، رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها و اماکن این چنینی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این اکیپ‌هایی نیز در محل یادمان‌های دفاع مقدس آبادان و خرمشهر مستقر می‌شوند تا به ارائه خدمات در این زمینه به زائران بپردازند.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین شماره تلفن‌های ۴۴۸۴۰۲۶ در ساعات مختلف آماده پاسخ‌گویی و دریافت نظرات و شکایات هموطنان در طول اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی است.

ربیهاوی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین شکایات انجام شده مربوط به ترمینال درون استانی آبادان است گفت: از شهرداری می‌خواهیم تا در زمینه جابجایی این ترمینال تا قبل از پایان سال اقدامات لازم را انجام دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *