پایان دوره ۴ ساله ی شورای شهر رامشیر و عدم برگزاری نشست علنی با شهروندان

خورنا – فرزادشعبانی

با توجه به قانون، نشست های شورای شهر باید علنی و با حضور خبرنگاران و عموم شهروندان باشد، حضور خبرنگاران و شهروندان در نشست های شورا، نه تنها مشکل ساز نیست بلکه برای شورا امتیاز مثبت محسوب می شود؛ چرا که حضور عموم در نشست های شورای شهر، سبب می شود که اعضای شورا با دقت بیشتری تصمیم‌گیری کنند و در نهایت همه تصمیمات و مصوبات شورا به صورت شفاف منعکس شود.

حال با توجه به‌ نزدیکی انتخابات شورای اسلامی شهر، و *پایان دوره ۴ ساله ی شورای فعلی* حتی ۱ نشست شورای شهر رامشیر به صورت علنی و با حضور مردم و رسانه‌ها برگزار نشد.

در واقع عدم مدیریت صحیح در بخشهای مختلف شهری سبب شده است که عموم شهروندان و مسئولین در تقابل با یکدیگر قرار بگیرند.
عدم شفافیت و عمومی نکردن تصمیمات اخذ شده سبب کشیده شدن دیواری از جنس پنهانکاری و فریب بین مسئولین و شهروندان شده است که مطمئنا نتیجه ای جز از بین رفتن اعتماد و بدبینی شهروندان نسبت به مسئولین نخواهد داشت.

خبرگزاری خورنا به این موضوع در بخش *شفافیت خورنا* نیز همچون مورد قبلی، *مهلتی ۲ روزه*، به شهرداری و شورای شهر رامشیر خواهد داد که جواب شفاف و واضح را در اختیار این خبرگزاری بگذارند که به سمع و نظر عموم شهروندان برساند.

در صورت عدم توجه به این خواسته‌ی مردمی، افکار عمومی در اینباره قضاوت خواهد کرد و خورنا نیز قطعاً سوالات و مطالبات آنان را نیز منتشر خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *