آدم ربایی در هندیجان/ علت همچنان مجهول است

خورنا: طلافروش هندیجانی ربوده شده پس از چند ساعت رها شد و قضیه به خوشی ختم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، ساعت ۱۹:۵۰ شب گذشته قاسم، طلافروش هندیجانی مغازه‌اش را تعطیل کرده و سوار بر خودرو به سمت خانه حرکت می‌کند.

در میانه راه کنار مغازه‌ای توقف کرده و قصد خرید دارد که با سه نفر مواجه شده و پس از صحبتی چند دقیقه‌ای سوار بر ماشین آنها از محل دور می‌شود.

خودروی وی نیز توسط یکی از آن سه نفر به حرکت درمی‌آید و در نهایت ساعاتی بعد طلافروش در شهرک طالقانی در مسیر هندیجان ـ ماهشهر و خودروی وی نیز در همان حوالی پیدا می‌شود.

*دلیل وقوع حادثه مشخص نیست

فرمانده انتظامی هندیجان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شاید نتوان نام آدم ربایی بر این حادثه گذاشت و بهتر است به آن گروگانگیری بگوییم.

وی افزود: منزل طلافروش در کوی فرهنگیان قرار دارد و وی هنگام خرید از مغازه محله‌شان با سه نفر مواجه شده که بنا بر شواهد محلی برای همراهی با آنها مقاومت زیادی نیز از خود نشان نمی‌دهد.

علی رئوفی تصریح کرد: با به وقوع پیوستن این اتفاق بلافاصله ساکنان محله با پلیس تماس گرفته و نیروهای ما نیز در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: جوانی که شاهد ماجرا بوده می‌گفت خودروی گروگانگیران پژو بوده و یکی از آن سه نفر خودروی طلافروش را نیز به حرکت درآورد.

فرمانده انتظامی هندیجان در خصوص علت این حادثه چنین عنوان کرد: هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص علت وقوع این جریان به دست نیامده و خود طلافروش باید ما را به سمت دستگیری افراد مذکور راهنمایی کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *