سهم ۷۰ درصدی غیربومی ها در تبدیل وضعیت پتروشیمی فجر/ سرخوردگی ۱۰۰ درصدی بومی های فجر

پس از کش و قوس های فراوان تبدیل وضعیت نیروهای پتروشیمی فجر از روزمزد به قراردادی، مدیرعامل پتروشیمی فجر مانع از جذب نیروهای بومی شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، غلامعلی زال خانی مدیرعامل پتروشیمی فجر در حالی تمام تلاش خود را معطوف جذب حداکثری نیروی غیربومی کرده است که از وضعیت بیکاری جوانان منطقه آگاهی کامل دارد.

مدیران پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی بندرماهشهر با این رفتارها باعث خشم عمومی و اعتراض فعالین اجتماعی می شوند و باید پاسخگوی رفتار خود که نتیجه آن سواستفاده معاندین از تصمیمات و خودرایی این مدیران است باشند.

نیروهای غیربومی در این تبدیل وضعیت از سوی غلامعلی زال خانی سهمیه ای بیش از ۷۰درصدی دریافت کرده اند.

مدیرعامل پتروشیمی فجر پس از تذکر دفتر نماینده مردم در مجلس در خصوص حق مردم منطقه و کاهش تنش های احتمالی، توجهی نکرده و تلاش خود را برای به ثمر رساندن جذب حداکثری نیروی غیربومی قرارداده است.

شنیده ها حاکی از این است فراخوان نیروی های غیربومی برای تشکیل پرونده به جهت تبدیل وضعیت شروع شده و مدیران پتروشیمی فجر همچنان سکوت کرده اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همشهری با سلام به مردم شریف شهرهای چمران, سربندر, ماهشهر و شهرک طالقانی. قبل از هر چیزی از سردبیر خورنا برای ورود نکردن به مسائل حاشیه ای و اختلافات بین دو شهر ماهشهر و سربندر تشکر میکنم . مسئله ای که همه ما با آن رو در رو هستیم کمبود امکانات و مشکل بیکاری در حوضه انتخابی ماهشهر هستیم که با همکاری ارگانها و مطالبه گری ما از بین خواهد رفت. نه به طایفه گری و تلاش برای پیشرفت منطقه و احساس وابسته بودن به شهرمان باعث پیشرفت و محرمیت زدایی خواهد شد. پیشرفت چمران, ماهشهر, طالقانی و سربندر باعث پس رفت شهر دیگه ای نخواهد شد. #مطالبه_گر باشیم