لزوم رفع موانع تولید در شرکت تولیدی قیر جم در هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا ” حجت السلام حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان و همراهانش ضمن بازدید از شهرک صنعتی هندیجان در واحد تولیدی شرکت قیر جم حاضر شده و از نزدیک پای صحبتهای مدیر عامل این شرکت نشسته و مشکلات این واحد تولیدی را از زبان ایشان شنیده و ضمن بررسی موضوع از این واحد تولیدی بازدید نمودند.

در این بازدید که روسای دادگستری ، اداره صمت و تعاون کار و رفاه اجتماعی حجت الاسلام حسینی را همراهی می نمودند ایشان اظهار داشت در راستای تحقق شعار سال و مانع زدایی از تولید برای شنیدن و بررسی مشکلات شرکت تولیدی قیر جم هندیجان و مشاهده وضعیت آن از نزدیک این بازدید به عمل آمده است.

در این بازدید صحبت های مدیر عامل این واحد تولیدی استماع شد که عمده مسائل مربوط به مشکل تامین مواد اولیه از طریق بورس و مواردی با شرکت پالایشگاه نفت آبادان عنوان گردید که امام جمعه هندیجان اظهار داشت از استاندار خوزستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین انتظار است نسبت به رفع موانع تولید در این این شرکت بومی در منطقه محروم هندیجان اقدام عاجل نمایند.

امام‌جمعه هندیجان در ادامه به مشکلات و تعلل در توسعه شهرک صنعتی هندیجان اشاره نموده اند و اظهار داشت ؛ شهرک صنعتی هندیجان بسیار ظرفیت خوبی دارد که متاسفانه سالهاست از این ظرفیت استفاده و بهره برداری نشده است که امیدواریم امسال با توجه به شعار سال شاهد شکوفایی و رونق این شهرک صنعتی باشیم.

در ادامه این بازدید اسکندری رئیس اداره صمت هندیجان اظهار داشت؛ یکی از مهمترین اهداف ما در سال جاری با توجه به شعار سال رفع موانع شرکت هایی می باشد که در این سالها راکد و تعطیل می باشند.

اسکندری در ادامه افزود : بازدید امروز ما از شرکت تعاونی و تولیدی قیر جم هندیجان جهت بررسی و راه اندازی مجدد آن می باشد که متاسفانه چندین سال تعطیل می باشد

رئیس اداره صمت هندیجان بورس و صادرات را از عمده مشکلات این شرکت دانست که تلاش می‌کنیم این موارد را در ستاد تسهیل استان عنوان کنیم و در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی این شرکت تولیدی باشیم.

در ادامه محمود عبادی مدیر عامل شرکت تعاونی خدماتی قیر جم هندیجان ضمن تشکر از امام جمعه و مسئولین شهرستان جهت پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع آنها اظهار داشت؛

ما اکنون مجوز صادرات این محصول با استاندار بین الملی برای کشورهای همچون چین ، هند ، آفریقا و کشورهای حوزه خلیج فارس را داریم که سرمایه گذار و خریدار ما آماده است ولی متاسفانه با توجه به اینکه سهمیه مواد اولیه در پالایشگاه برای ما تخصیص داده شده ولی در بورس برای صادارات و تامین مواد اولیه مشکلاتی بوجود آمد.

عبادی در ادامه با بیان اینکه این شرکت با سرمایه اولیه ۴۰ میلیارد تومان راه اندازی شد افزود؛ این شرکت در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید که از سال ۹۷ تا الان راکت می باشد که با توجه به اینکه طرح توسعه آن نیز طراحی و آماده است اگر موانع رفع گردد و شرکت مورد بهره برداری قرار بگیردمی توان برای ۶۰ نفر از جوانان این شهرستان محروم اشتغال ایجاد کرد.

منبع : صدا و سیما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *