اولتیماتوم فرماندار رامهرمز به مدیران کم کار/ نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در ردصلاحیت نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر دخالتی نکرده ام

صبح امروز ۲۵ اردبیهشت ماه، جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست  هرمز بهاروند فرماندار و با حضور ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی، مهندس صفری شهردار و مدیران ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا این جلسه فرماندار رامهرمز خطاب به مدیران ادارات گفتند: مدیران ادارات این شهرستان موظف اند پاسخگوی ارباب رجوع باشند، فکر نکنند تا وابسته به قدرت های سیاسی هستند وظیفه خدمت به مردم را باید فراموش کنند، محل کار را سیاسی نکنید و در انتخابات پیش روی بی طرف باشید، با مدیران کم‌کار در این زمینه به شدت برخورد می‌شود حتی اگر یکماه از سمت مدیریتش گذشته باشد.

در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از روستاهای رامهرمز بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی آب و گاز ندارند مردم ناراحت اند این نشاندهنده ضعف مسٸولین بود.

ابراهیم متینیان با اشاره به اینکه مدیران ادارات ارباب مردم نیستند، افزودند:مردم روزانه مشکلات شهر و منطقه خود را به من انتقال میدهند و از عملکرد مدیران باخبر هستم، مدیران ادارات پرتلاش، شجاع و نترس باشند از طریق وزارت خانه ها پیگیر مشکلات اساسی شهرستان باشند تا شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

نماینده مردم مردم گفت: پیمانکار جاده رامشیر به بندرماهشهر در حال تجهیز کارگاه است به زودی کلنگ احداث این جاده و شرکت فولاد به زمین زده خواهد شد.

ابراهیم متینیان درخصوص ردصلاحیت برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهرستان رامهرمز و رامشیر افزود: هیات اجرایی و نظارت شاهد هستند که من برای ردصلاحیت هیچکدام از نامزدهای انتخاباتی دخالتی نکردم اما برای تایید صلاحیت برخی از ردصلاحیت شدگان از نگاه مشورتی و اطلاع از شرایط حوزه انتخابیه و به خاطر مشارکت بیشتر مردم از هیات نظارت انتخابات استان خواستار گذشت و رافت اسلامی شده ام.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *