رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر:۵۰ درصد جمعیت ۷۵ ساله بندر ماهشهر واکسن کرونا دریافت کردند

رییس شبکه بهداشت‌ و درمان بندر ماهشهر گفت: حدود ۵۰ درصد از سالمندان بالای ۷۵ سال در بندر ماهشهر واکسینه شده اند و متاسفانه استقبال از واکسیناسیون در شهرستان مناسب نبوده است.

دکتر محمد شنبدی چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا بیان داشت: همزمان با شروع واکسیناسیون در سراسر کشور، در شهرستان بندر ماهشهر طبق دستورالعمل ستاد ملی واکسیناسیون کشوری، واکسینه کردن گروه های هدف را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در شهرستان بندر ماهشهر استقبال از واکسیناسیون مناسب نبوده و حدود ۵۰ درصد از افراد بالای ۸۰ سال را در مقابل این ویروس منحوس واکسینه کرده ایم.

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر افزود: از روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت، واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال در بندر ماهشهر آغاز می‌شود.

شنبدی تنها راه نجات جامعه از ویروس کرونا را واکسیناسیون عمومی دانست و تاکید کرد: بسیاری از مرگ‌ومیرهای کرونا در سنین بالای ۷۰ سال رخ داده است؛ لذا از مردم انتظار داریم که به شایعات توجه نکرده و از طرح واکسیناسیون عمومی استقبال بهتری انجام دهند.

وی تصریح کرد: انواع واکسن‌های کرونا در بندر ماهشهر به گروه های هدف تزریق شده و تاکنون مشکل خاصی در خصوص عوارض جانبی این واکسن ها گزارش نشده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: تمامی مراکز بهداشتی بندر ماهشهر در روز عید سعید فطر آماده خدمات رسانی و واکسیناسیون شهروندان هستند و سالمندان بالای ۷۵ سال با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به این مراکز، می‌توانند در مقابل این ویروس منحوس واکسینه شوند.

شنبدی آمار مبتلایان به کرونا در بندر ماهشهر کاهشی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۱۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های بندر ماهشهر بستری هستند و در ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۲ نفر از شهروندان را به دلیل ابتلا به این ویروس منحوس از دست دادیم.

وی در پایان عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم به جهت جلوگیری از ابتلا به کرونا، از دید و بازدیدهای عید فطر خودداری کرده و از هرگونه تجمع بپرهیزند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس کاش شمایکمم به مادوازدهمی هافکربکنین درسته که سال آخریم نمرتمون تاثیرمستقیم روی کنکورداره ولی جونمون مهم ترازیه امتحانه