لیست ممنوعیت‌های ایام عید فطر در خوزستان اعلام شد

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران لیست ممنوعیت‌ها و تمهیدات ویژه ایام عید فطر در استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز ولی الله حیاتی، در بیان جزئیات این خبر توضیح داد: تمام آرامستانهای استان در ایام عید فطر مسدود می‌باشند و نماز عید فطر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین دید و بازدیدها و خریدهای عیدانه و شرکت در تجمعات نیز ممنوع است و از مردم استان تقاضا داریم که امسال عید فطر متفاوتی را با توجه به شرایط کرونایی موجود برگزار کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان عنوان کرد: در ۱۵ شهر استان علاوه بر ورودی و خروجی‌های استان، محدودیت‌های ترددی نیز وجود دارد یعنی از ورود پلاکهای غیر بومی و خروج پلاکهای غیر بومی در آنها جلوگیری می‌شود.

حیاتی افزود: البته محدودیت‌ تردد‌های شبانه نیز همچنان به قوت خود باقی است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌های نظارتی قرارگاه به جد دنبال می‌شود.

وی در پایان گفت: تاکنون بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی استان به دلیل تعلل در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر کتبی گرفته‌اند و این نظارتها نیز همچنان ادامه خواهد داشت.