نماینده آبادان: وزارت بهداشت به داد مردم برسد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان‌های آبادان با کمبود امکانات، بهداشت و پزشک عمومی مواجه است که ناشی از ضعف شدید مدیریتی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان است.

جواد سعدون‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: روزانه بیشترین انتقادات و اعتراض‌ها و مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان به وضعیت رقت‌بار مراکز درمانی و بیمارستانی اختصاص دارد.

وی گفت: در حال حاضر بیمارستان‌های بهشتی و طالقانی آبادان علاوه بر نامناسب بودن وضعیت بهداشتی از کمبود پزشک عمومی رنج می‌برند و این در حالی است قریب یک‌سال است که شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یافته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه به وضوح قابل مشاهده است ضعف جدی مدیریتی در دانشکده علوم پزشکی و مراکز درمانی در سطح شهرستان آبادان است که مردم و نمایندگان را به ستوه آورده است.

سعدون‌زاده تصریح کرد: در بازدید میدانی که از بیمارستان‌های شهید بهشتی و طالقانی داشتم متاسفانه پذیرش ده‌ها بیمار مراجعه کننده به این مراکز درمانی توسط یک پزشک عمومی صورت می‌گیرد و حتی کادر پرستاری و خدماتی این بیمارستان‌ها با کمبود نیرو و به تبع آن باعث عدم خدمات‌دهی مناسب به بیماران شده است.

وی افزود: مصرانه از وزارت بهداشت درخواست داریم برای رسیدگی به وضعیت رقت بار بخش درمان و بهداشت آبادان هیئت بازرسی اعزام کنند تا مردم بیش از این در محرومیت و سردرگمی قرار نگیرند.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به بی تفاوتی مسئولان دانشکده علوم پزشکی آبادان به رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های آبادان گفت: ضعف و ناکارآمدی مدیریتی در این دانشکده به وضوح مشهود است.

وی افزود: بهداشت و درمان با جان مردم سرکار دارد در این خصوص نمی‌توان خود را با تعارفات فریب داد.

سعدون‌زاده خاطرنشان کرد: انتظار مردم رسیدگی فوری به وضعیت بیمارستان‌های آبادان و رفع مشکلات بهداشتی و بوی تعفنی که این واحدهای درمانی را فراگرفته است  که امیدواریم وزارت بهداشت هر چه زودتر این موضوع را مدیریت کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *