فرماندار شادگان: ایران با وجود رهبری هر روز قدرتمندتر می‌شود

خورنا: سعید فیوضی صبح امروز در آیین نواختن زنگ مقاومت و هفته دفاع مقدس در مدرسه ام‌البنین این شهرستان اظهار داشت: همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب است.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی ادامه داد: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی یک دفاع مشروع علیه رژیم بعث عراق و استکبار جهانی بود.
فرماندار شادگان افزود: نتیجه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران که براساس آموزه‌ها و باورهای دینی شکل گرفت چیزی جز پیروزی در مقابل دشمن تا بن ‌دندان مسلح نبود.
وی اضافه کرد: این مقاومت و پیروزی ملت ایران الگویی برای مقاومت‌های فراتر از مرز‌های ایران اسلامی از جمله مقاومت ۳۳ روزه ملت لبنان و از سوی دیگر بیداری کشورهای اسلامی شد.
فیوضی تصریح کرد: امروزه بیداری کشورهای اسلامی پژواکی از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام راحل(ره) بود.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور مردم و رهبری ولایت‌فقیه روزبه‌روز قدرتمندتر شده و به موفقیت‌های روزافزونی دست یافته است.
فرماندار شادگان اضافه کرد: تا زمانی که زیر سایه ولایت‌فقیه هستیم کشور و ملت ایران اسلامی از هرنوع گزندی در امان خواهد ماند.
وی گفت: خودباوری و اعتماد ملی امروز ملت ایران نتیجه همان مقاومتی است که در جنگ رزمندگان از خود به‌جای گذاشتند.
فیوضی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان بتوانند با همت و جدیت سال تحصیلی جدید را آغاز و نهایت بهره را از آموزش‌های ارائه شده ببرند.
وی افزود: فرمانداری در راستای کمک به ارتقای سطح آموزشی شهرستان، از مسئولان و کادر آموزش و پرورش شادگان به‌صورت همه‌جانبه حمایت خواهد کرد.
فرماندار شادگان همچنین از همه مسئولان اجرایی شهرستان خواست در زمینه مشارکت در امر آموزش و پرورش فرزندان ایران اسلامی از هیچ‌تلاشی در زمینه حل مشکلات فراروی آموزش و پرورش دانش‌آموزان فروگذار نباشند.