آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال در رامشیر

خورنا – فرزادشعبانی

واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال از فردا (۱۸اردیبهشت) در شهرستان رامشیر آغاز می شود.

دکتر ستار جمشیدی نسب مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر در گفت‌وگو با خبرگزاری خورنا گفت: سالمندانی که بالای ۷۵ سال سن داشته از فردا می تواند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با در دست داشتن مدارک هویتی می توانند به مراکز بهداشتی و خانه های بهداشتی مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

واکسیناسیون افراد ۸۰ سال را از روز یک اردیبهشت آغاز شد و تا پایان امروز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و چنانچه کسانی هستند که هنوز واکسیناسیون انجام ندادند مراجعه کنند و اگر موردی در بستر هست با شماره تماس های ۰۶۱۴۳۵۹۶۷۱۵به مرکز بهداشت شهرستان اطلاع دهند

آن دسته از سالمندان بالای ۸۰ سالی که از سوی مراکز و پایگاه های بهداشتی با آنها تماسی گرفته نشده، می توانند با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

با توجه به برنامه ریزی انجام شده خوشبختانه مراکز بهداشت ما در سطح شهر چندان شلوغ نیستند و سالمندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

از زمان آغاز طرح واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال و ودیگر گروههای سنی تا ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷۸۹ دوز واکسن در شهرستان رامشیر واکسینه شدند و خوشبختانه تاکنون عوارض خاصی در شهرستان از بین افراد تزریق شده دیده نشده و همه در سلامتی کامل به سر می بردند.

از کلیه همشهریان محترم رامشیری درخواست داریم که طبق برنامه ریزی انجام شده جهت واکسیناسیون علیه بیماری کرونا مراجعه کنند و مخصوصا این دین بزرگی بر عهده ما فرزندان هست که تمامی پدران و مادران سالمندان خود نسبت به ایمنی آنها در بیماری کرونا واکسیناسیون کنیم

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت شهرستان رامشیر در وضعیت نارنجی قرار دارد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *