فراخوان ششمین جشنواره استانی شعر خلیج فارس در هندیجان منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان ششمین جشنواره استانی شعر خلیج فارس در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ” محمد جوروند با اعلام این خبر اظهار کرد: ششمین جشنواره استانی شعر خلیج فارس اردیبهشت ۱۴۰۰ در شهرستان هندیجان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به منظور بسترسازی برای خلق آثار بدیع و ماندگار در زمینه مسائل ملی، پاسداشت خون شهدای خلیج فارس و بزرگداشت روز ملّی خلیج فارس در گستره استانی در شهرستان هندیجان برگزار می‌شود.

جوروند اضافه کرد: این جشنواره با محوریت خلیج فارس و با هدف تلاش در جهت شناخت هر چه بهتر آثار ماندگار و شناسایی شاعران به منظور رشد و اعتلای خلاقیت و آفرینش‌های ادبی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص شرایط ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره یادآور شد: با عنایت به همه گیری و شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و بویژه استان خوزستان، شاعران می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۳۶۲۳۲۹۴۲۰ ارسال کنند.

وی افزود: شاعران می‌توانند آثار خود را در بخش کلاسیک و آزاد و حداکثر تا سه اثر به دبیرخانه این جشنواره از طریق شماره تماس یادشده ارسال کنند.

جوروند خاطرنشان کرد: آثار ارسالی ضمن این که نباید در هیچ همایش و جشنواره‌ای ارائه شده باشند باید به همراه مشخصات دقیق فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به آدرس دبیرخانه هندیجان، خیابان امام حسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان و یا شماره ۰۹۳۶۲۳۲۹۴۲۰ ارسال شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه کنگره شعر خلیج فارس را تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: زمان برگزاری این جشنواره سی ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است.

وی ادامه داد: از شاعران برگزیده برای شعرخوانی در مراسم اختتامیه از طریق صفحه اینستاگرامی ‌که متعاقبا به برگزیدگان اعلام می شود دعوت و در آیین پایانی جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از آنان قدردانی به عمل می آید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *