فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از دستگیری سارقان سیم برق در روستای سویره خبر داد + عکس

به گزارش خبرگزاری خورنا ” ۳ سارق حرفه‌ای کابل برق با بیش از ۱۵ فقره سرقت در شهرستان هندیجان دستگیر شدند.

سرهنگ نصیر ابدالی فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان در گفتگوی با خبرنگار خورنا اظهار داشت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق ، کابل فشارقوی ، کابل های مخابراتی و سرقت باتری های دکل های ایرنسل و همراه اول در سطح شهرستان هندیجان ، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت .

ابدالی افزود : مأموران آگاهی و انتظامی هندیجان با راه‌ اندازی گشت‌های نامحسوس، محسوس، هدفمند و فعال در اطراف روستای سویره از توابع بخش چم خلف عیسی ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۳ نفر سارق را با یک دستگاه پراید باری هنگام سرقت سیم‌های برق مشاهده کردند.

وی تصریح کرد : مأموران آگاهی و انتظامی برای دستگیری سارقان اقدام کردند، ولی آن‌ها از محل متواری و پس از تعقیب و گریز فراوان در نهایت دستگیر شدند.

ابدالی یادآور شد : سارقان تاکنون به بیش از ۱۵ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند ، که مقادیری سیم برق مسروقه، چند جفت دستکش بلند، وسایل سیم بُر و طناب نیز کشف شد که پس از تشکیل پرونده برای متهمان ، به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان در پایان گفت : امنیت محصول مشترک پلیس و مردم است و به منظور پیشگیری از جرم و ارتقای امنیت اجتماعی ، نیازمند مشارکت همگانی است که در این زمینه می طلبد مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .