فضای سبز شهرداری بهبهان حیاط خلوت اقوام و نورچشمی های شورای شهر

 

هنوز مدت زیادی از انصراف اسماعیل برزن، پیمانکار فضای سبز شهرداری به علت داوطلب شدن برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر نگذشته که شهرداری پیمانکار جدیدی به نام محسن نصراللهی را به کار گرفته است.
در فاصله ی جابه جایی دو پیمانکار فرصتی فراهم شده تا شهردار و برخی اعضای شورای شهر حدود ۸ تا ۱۵ نفر را به صورت غیرقانونی در فضای سبز استخدام کنند.

افرادی که اکثرا با تایید یا سکوت باجناق رییس شورای شهر،صدرالله اسماعیلی(ناظر فضای سبز شهرداری) و  تایید و انفعال دیگر اعضای شورای شهر و بی توجهی شهردار وارد مجموعه شهرداری شده اند.

این اولین بار نیست که با تایید  ناظر فضای سبز شهرداری افرادی با سفارش وارد فضای سبز می شوند و جالب است که این افراد را وادار می کنند در پاسخ به افکار عمومی بگویند آقای برزن(پیمانکار) آن ها را استخدام کرده است.

برخی اعضای شورای شهر و شهردار نیز با سکوت باج می دهند تا خود نیز فرصت استخدام افراد مورد نظرشان را از دست ندهند و فراموش نکنیم همین اعضای شورای شهر به دلیل تخلفات متعدد از جمله استخدام نزدیکان درجه یک خود، در مراجع چهارگانه ردصلاحیت شده اند و هنوز در روزهای پایانی شورای پنجم دست از تخلف و بهره برداری های غیرقانونی از سمت خود بر نمی دارند.

شهرداری در سایه وجود شهردار ناکارآمد و برخی اعضای شورای شهر که حامی شهردار هستند، به مجموعه ای بی در و پیکر بدل گشته است که هر نوع بی قانونی در آن اتفاق می افتد و همه این اتفاقات، عملکرد آقای کریم پور رییس حراست شهرداری را نیز به دلی تکرار آزادانه و چند باره  این تخلفات،  زیر سوال خواهد برد.

متاسفانه فرماندار بهبهان نیز آنقدر منفعل است که هیچ نظارت و اعمال قانونی بر این مجموعه و تخلف های متعددش نمی کند.

در این وضع آشفته شهرداری که نه امیدی به شهردار است و نه امیدی به اعضای شورای شهرِ رد صلاحیت شده در عجبیم حراست به چه دلیل قاطعانه جلوی این تخلفات را نمی گیرد و فرماندار چرا هیچ گونه مخالفتی با این بی قانونی ها ندارد.

از این همه بازی ها و تخلفات می توان حدس زد چقدر از بیت المال و فرصت کار برای مردم و شهر، زیر دست برخی افراد حیف و میل می شود و شاید دست همه در یک کاسه باشد و فقط اینجا بهبهان و مردمش هستند که از سواستفاده های افراد متخلف و مشکل دار متضرر می شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *