فرماندار هندیجان در آئین تجلیل روز معلم : پیشرفت کشور مرهون نظام تعلیم و تربیت اسلامی است + تصاویر

به گزارش خبرگزاری خورنا ” آیین تجلیل هفته معلم پیش ازظهر امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور علی بویری فرماندار در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش هندیجان برگزار شد.

بویری در این نشست ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته معلم گفت:تجلیل از مقام معلمان و فرهنگیان تجلیل و پاسداشت جایگاه علم، دانش و پژوهش است.

فرماندار هندیجان افزود:معلمان و آموزگاران در دوران سخت شیوع کرونا با همت عالی و تلاش‌های خود با آموزش‌های غیرحضوری و مجازی اجازه ندادند مقوله آموزش دانش آموزان تعطیل شود و توانستند به وظایف خود در عرصه خطیر علم آموزی با وجود تعطیلی مدارس بخوبی عمل ‌کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان هندیجان خاطرنشان کرد:انسان‌سازی وظیفه ذاتی و کارکرد اصلی شغل معلمی است و موفقیت‌ها و پیروزی‌های فرزندان این سرزمین در عرصه‌های مختلف مرهون زحمات و فداکاری‌های این قشر فرهیخته و متعهد است.

بویری با اشاره به اینکه توسعه پایدار در جوامع مرهون سه رکن امنیت،آموزش و بهداشت می باشد تاکید کرد:حوزه آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان اصلی نقش حائز اهمیت و بی بدیلی در تقویت شاخص های توسعه پایدار در کشور ما ایفا می کند.

فرماندار هندیجان در پایان گفت:پشتیبانی و حمایت از حوزه آموزش و پرورش و برنامه ریزی دقیق در سطح کشوری،استانی و شهرستان می تواند در آینده کمک شایانی به توسعه و تقویت شاخص های علمی بویژه در حوزه کنکور و تحصیلات تکمیلی داشته باشد.

در پایان این جلسه از تعدادی از معلمان نمونه شهرستانی و یک نفر معلم منتخب استانی با اهدای لوح سپاس تشکر و قدردانی شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *