مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان : در هفته اخیر تعداد ۱۳۶ مورد مثبت در شهرستان شناسایی شده اند / سه بیمار کرونایی در بیمارستان شهداء بستری میباشند 

به گزارش خبرگزاری خورنا ” مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان نیز در صحبتهای خود ضمن تشکر از همکاری خوب بسیج و هلال احمر در اجرای طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: در حال حاضر سه بیمار کرونا در بیمارستان شهداء بستری میباشند و در هفته اخیر تعداد ۱۳۶ مورد مثبت کرونا شناسایی شده است. از آغاز طرح شهید سلیمانی،حدود چهار ماه پیش ۱۰۱۷۲ مورد تست گرفته شده که ۱۵۵۳ مورد مثبت شناسایی شده که برای آنان و خانواده هایشان مراقبتهای درمانی و حمایتی لازم انجام گرفته است.

پایان زمان فعالیت تمامی مشاغل ساعت ۲۳ میباشد و با توجه به قرار گیری در وضعیت نارنجی، اصناف گروه ۳ و ۴ میبایست تعطیل باشند، در غیر این صورت با آنان مطابق قانون برخواهد شد.

از مردم نیز تقاضا داریم محدودیتهای کرونا را جدی بگیرند و در صورت نیاز به تردد ضروری حتما ماسک استفاده کنند و ضمن رعایت فاصله فیزیکی از حضور در مکانهای شلوغ ازجمله مراسمات، حضور آخر هفته در آرامستانها و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند.

کشنده ترین جهش کرونا نوع آفریقایی آن میباشد که گزارشی از تشخیص چند مورد مشکوک در بوشهر وجود دارد. این زنگ هشداری است برای ملوانان هندیجانی که در سفرهای خود به دقت دستورالعملهای کرونا را رعایت کنند و در صورت وجود علائم و در حین ورود جهت تست کرونا مراجعه نمایند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *