خضعلی معاون فرماندار هندیجان : ملوانان حین ورود به بندر سجافی جهت انجام تست کرونا با مراقبین سلامت همکاری نمایند 

به گزارش خبرگزاری خورنا ” بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان اظهار داشت: خطر کروناهای جهش یافته برای کشور و مردم محسوس است و نیاز به جدیت و تعامل همه جانبه مردم و دستگاهها برای مقابله با این ویروس، خصوصا نوع هندی آن میباشد.

وی ادامه داد: رمز عبور از بحران کرونا تعامل و همکاری بین همه ادارات و ارگانها در این مسیر است. این تعامل و پای کار بودن و اجرای درست و کامل اقدامات لازم هر دستگاه باعث میشود شبکه بهداشت و درمان با فراغ بال و آسودگی به مقابله جدی با بیماری کرونا بپردازد و کمتر درگیر مسائل جانبی مانند تامین خودرو و امثال آن شود.

معاون فرماندار هندیجان عنوان کرد: طبق مصوبات استانی ستاد کرونا، مراسمات معنوی شبهای قدر میبایست در مکان باز و حداکثر به مدت دوساعت با رعایت کامل پروتکهای بهداشتی صورت گیرد.

همچنین هیچ گونه مراسم حضوری برای روز قدس برگزار نخواهد شد و همه اقدامات بزرگداشت این روز به صورت مجازی خواهد بود.

در مورد عید فطر نیز از مردم شریف هندیجان تقاضا داریم از دید و بازدیدهای حضوری پرهیز کنند، در این مورد تمهیداتی در دست اقدام میباشد که جهت جلوگیری از تجمع نماز گزاران، نماز این روز در تعداد زیادی از مساجد شهرستان اقامه گردد.

خضعلی از انجام ضروری تست کرونا برای تمامی ملوانهای ورودی به شهرستان در بندر سجافی خبر داد و اعلام کرد: تمامی ملوانان که به هر شکلی به کشورهای همسایه سفر کرده اند، میبایست حین ورود جهت انجام تست کرونا با مراقبین سلامت بندر سجافی همکاری نمایند و در صورت منفی بودن تست کرونا وارد شهرستان شوند. این اقدامی در جهت حفظ سلامت خانواده های آنان و سایر شهروندان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *