استخدام فامیلی در شبکه بهداشت و درمان ایذه

خورنا_ بنا به گفته ی برخی منابع مطلع و لیستی که به دست خبرنگار خورنا در ایذه رسیده است، تعدادی از افراد بدون طی مراحل قانونی و با توجه به نسبت خانوادگی خود جذب شبکه بهداشت و درمان ایذه شده اند.

این مقوله سبب اعتراض عمومی بسیاری را به دنبال داشته است، یک منبع مطلع در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه گفت: جذب این اشخاص به دلیل اینکه با شرایط غیر عادلانه و بدون آزمون جذب شده اند، غیر قانونی هستند.

وی گفت: این که دانشگاه به پیمانکار نامه بزند و بگوید این افراد را با اس ام اس دعوت به کار کنید که نشدکار! آنچه به دست ما رسیده این است که شش نفر از این تعداد را از قبل به کار گرفته بودند،دو نفر از اداره کار نامه ی برگشت به کار داشته و مابقی یعنی شانزده نفر دیگر بدون اطلاع رییس شبکه استخدام شده اند.

درهمین رابطه کاملی رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز گفت: همه این افراد آزمون داده اند.

نکته قابل توجه دیگر این که رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه به تماس های مکرر خبرنگار خورنا در این زمینه پاسخی ندادند.

خبرگزاری خورنا با توجه به مستنداتی که در اختیار دارد آمادگی انتشار پاسخ دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه در ارتباط با این خبر است.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *