امام جمعه آبادان: آبادان می‌تواند بسیاری از چالش‌های نظام را حل کند

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: این شهرستان می‌تواند بسیاری از چالش‌های نظام را می‌تواند حل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در همایش نقش مردم در اجرای قانون که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مدیران و مسئولان محلی و جمعی از اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: حضور مردم آبادان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری چشم‌گیر بود.

* مردم آبادان ما را حیرت‌زده کردند

وی افزود: حضور مردم آبادان در راهپیمایی یک تفاوت عمده با دیگر نقاط دارد و آن این است که با وجود اینکه هر گوشه از این شهر مشکلات متعددی از آب و فاضلاب گرفته تا اشتغال جوانان دارد اما مردم در مواقعی که پای نظام باشد فارغ از همه این مشکلات حضور می‌یابند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: این حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه ما را حیرت زده کرد هرچند ملت ایران و مردم این سرزمین همواره با تدبیر و بصیرت خود موجب حیرت همگان شده‌اند.

ابراهیمی‌پور تصریح کرد: مردم آبادان مردمی ولایی هستند و در جایی که انگشت اشاره ولایت باشد وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت می‌کنند.

* باید نگاه تازه و همت ویژه انجام شود

وی در ادامه با اشاره به مشکلات آبادان اضافه کرد: برای رفع مشکلات این شهرستان باید نگاهی تازه و همتی ویژه از سوی مسئولان انجام شود. اینکه پس از ۳۵ سال هنوز این شهرستان با مشکلاتی همچون فاضلاب دست به گریبان است قابل پذیرش نیست.

امام جمعه آبادان گفت: اگر در دوران بازگشت مردم پس از جنگ برنامه‌ریزی مناسبی انجام می‌شد حالا بسیاری از این چالش‌ها وجود نداشت. در این راستا باید از ظرفیت نمایندگان شهر در زمینه رفع مشکلات آبادان استفاده کرد.

*ورود غیر بومی‌ها ممنوع

ابراهیمی‌پور در ادامه افزود: بسیاری از مردم  این شهر که در دوران جنگ مجبور به مهاجرت به مناطق دیگر شدند به هر دلیلی نتوانستند زمینه اشتغال خود را فراهم کنند. بر این اساس هم‌اکنون اشتغال یکی از عمده مشکلاتی است که مردم و جوانان آبادان با آن مواجه هستند.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: تاکید این است که از ورود نیروهای کار غیربومی به آبادان جلوگیری شود. تدابیر لازم برای عملی شدن این مسئله توسط مسئولان شهرستان در حال انجام است.

* بسیاری از چالش‌های نظام را آبادان حل کرده است

ابراهیمی‌پور در ادامه گفت: نظام مقدس اسلامی بر سر سفره نفت و گاز و منابع آبادان قرار دارد و برای نخستین بار بنزین با درجه اکتان بالا برای رفع نیاز سوخت هلی‌کوپترها در پالایشگاه آبادان تولید شده است. این نشان دهنده آن است که بسیاری از چالش‌های نظام را آبادان می‌تواند حل کند و در نتیجه از مسئولان می‌خواهیم به فریاد این شهر برسند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *