غلامرضا قادری سرپرست بخشداری چلو طی پیامی:

نهم اردیبهشت روز ملی شورا را به اعضاء شورای شهر و روستا تبریک گفت

خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از عمق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

بسم الله الرحمن الرحیم”

وَ الَّذِینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِم وَ أقامُوا الصَّلاهَ وَ أمرُهُمْ شُورَى بَینَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقناهُم ینْفِقُونَ

و آنان که دعوت پروردگارشان را اجابت کردند و نماز گزاردند و کارشان در میانشان [بر پایه]مشورت است و از آنچه روزیشان کرده ایم انفاق مى کنند.

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از عمق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.
شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.
با تأسیس شورای اسلامی شهر و روستا فرایند واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، رنگ واقعیت گرفت و بیش‌ازپیش مشاهده شد. و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را فراهم ساخت
لذا اینجانب نهم اردیبهشت ماه که در تقویم رسمی کشور بعنوان روز ملی شورا نامگذاری گردیده است را به نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی همه ی اعضای محترم شوراهای شهر و روستا به خصوص شوراهای بخش چلو که با وظیفه شناسی و بر پایه اصل مردم سالاری دینی و دانش و تجربه در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک و صداقت برای نیل به جامعه ی مردمی خالصانه و خاضعانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم
غلامرضا قادری
سرپرست بخشداری چلو