سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: بخش عمده اعتبارات شورای راهبردی باید به زیرساخت‌های شهرستان اختصاص یابد/ اولویت اصلی بهبود وضعیت آب شرب مردم است

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: حجم بسیار زیادی از اعتبارات شورای راهبردی باید به زیرساخت‌های این شهرستان اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرستان که با حضور افشین محمدی معاون مهندسی و توسعه آبفا خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اولویت با حوزه آب شرب است و بخش فاضلاب مشکلات جدی و اعتبارات بسیار کلانی نیاز دارد.

وی افزود: در جلسه امروز مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسید که همه دستگاه‌های متولی و ذی‌ربط باید برای اجرای آنها همکاری و تلاش کنند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه مدیریت بحران، آب جنوب شرق باید همکاری لازم برای احداث فنداسیون و نصب پمپ‌ها و آبرسانی به روستای گُرگُر را داشته باشد تا شرکت آبفا نسبت به نصب تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کند.

بندری ادامه داد: همچنین با توجه به عدم توسعه شبکه آب در برخی مناطق بندر ماهشهر و افت فشار در این مناطق، آب و فاضلاب استان برای جذب و تخصیص اعتبارات لازم به منظور اجرای طرح توسعه شبکه اقدام کند.

وی متذکر شد: با توجه به مشکلات و افت فشار در شبکه آب شرب شهرک شهید رجایی، مقرر شد مشاور آب استان ظرف هفته آینده موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر عنوان کرد: همچنین برای حل مشکل آب شهرک صنعتی و شهرک شهید مدنی، در اولین فرصت جلسه‌ای با حضور مدیران آب و فاضلاب، شهرک صنعتی، بخشدار مرکزی بندر ماهشهر و دهیار شهرک مدنی برگزار شود.

بندری در پایان گفت: مجری طرح آب نیز باید برای تکمیل فیلتراسیون و پایپینگ تأسیسات آب بندر امام خمینی (ره) اقدام لازم را صورت دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *