فرماندار شوشتر در جلسه شورای اداری: مسئولان نسبت به مردم عزیز همیشه پاسخگو باشند / تبلیغ روئسای ادارات له یا علیه یک کاندیدای خاص جرم و تخلف است

فرماندار شوشتر گفت: هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم، معاندین بر طبل دشمنی با نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری بیشتر می کوبند. بنابراین باید همه ما مواظب هجمه های اینچنینی باشیم.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری و ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی که در تالار فرهنگ برگزار می شد، اظهار کرد: تبلیغ روئسای ادارات یا عوامل او له یا علیه یک کاندیدای خاص خصوصاً در ساعات کاری جرم و تخلف است. انتظار داریم مسئولان محترم به این نکته توجه داشته باشند و اقدامی صورت نگیرد که مجبور به بازخواست رئیس اداره ای شویم.

وی با اشاره به وضعیت موجودی اقلام مصرفی مردم در روزهای اخیر بیان کرد: در روزهای گذشته و در تامین اقلام مصرفی مردم خصوصاً گوشت مرغ اقدامات خوب و عاجلی صورت گرفت که البته باید از همراهی و کمک های امام جمعه محترم و ادارات مربوطه قدردانی کنم که به موقع حضور پیدا کردند.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر ابراز داشت: دیروز و امروز حدود ۱ و نیم تا ۲ برابر نیاز مصرفی شهرستان مرغ وارد شده و الحمدالله وضعیت نسبت به قبل بهتر است و امیدواریم در تمام استان این مشکل مرتفع شود.

پنبه دانه پور در بخشی دیگر از صحبت هایش به تلاش های کادر درمان و بهداشت در مبارزه با کرونا اشاره کرده و افزود: از پرسنل بهداشت و درمان به تبعیت از حکیم و عالم عزیزمان مقام معظم رهبری همچون همیشه قدردانی می کنم. بعد از گذشت چندین هفته از قرار داشتن در وضعیت قرمز کرونایی و با افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی و همراهی مردم عزیز الحمدالله در وضعیت نارنجی قرار گرفتیم.

وی اضافه کرد: به برکت این عید و ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خداوند تبارک و تعالی را قسم می دهیم که این بلیه را سر عالم باز کرده و جهان را در وضعیت عادی ببینیم.

وی همچنین بر موضوع احترام به ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: مسئول یعنی کسی که مورد سوال قرار می گیرد و با توجه به آن از همه مسئولان می خواهم که نسبت به مردم عزیز همیشه پاسخگو باشند. این موضوع یک قانون است و باید با مراجعه کنندگان با تکریم و احترام رفتار کرده و پاسخگوی موارد باشیم.

گفتنی است پس از پایان جلسه، نمایشگاه کتاب در محل تالار فرهنگ با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *