فرمانده انتظامی ماهشهر: رعایت کرامت انسانی سرلوحه کار پلیس ماهشهر است

خورنا: فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: رعایت کرامت انسانی سرلوحه کار پلیس این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، احمد معاونی صبح امروز در همایش حقوق شهروندی اظهار کرد: دغدغه اصلی نیروی انتظامی ماهشهر در تعامل با مردم رعایت حقوق شهروندی آنان است.

وی، رعایت کرامت انسانی را سرلوحه کارهای این نیرو دانست و گفت: همه در برابر قانون برابرند و رعایت حقوق شهروندی باید سرلوحه کار تک تک کارکنان نیروی انتظامی ماهشهر قرار بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با نظارت بر اجرای صحیح و به موقع ماموریت‌ها، نحوه تکریم ارباب رجوع، رسیدگی سریع به پرونده، ایجاد زمینه ارتباط بیشتر و بهتر مردم با فرماندهان انتظامی و کاهش مدت زمان سیر مراحل قضایی مراجعه کنندگان میزان رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

معاونی اضافه کرد: رعایت صحیح و دقیق اصل حقوق شهروندی و حقوق متهمان در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها جزو اولویت اصلی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر است.

وی با تأکید بر اینکه حرمت مردم باید با همه ابعادش حفظ شود، تصریح کرد: در نیروی انتظامی معتقدیم رعایت قانون باید فصل الخطاب رفتار با شهروندان باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از مردم خواست تا به منظور ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی پلیس به مردم و انجام بهتر ماموریت‌ها از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۹۷ و یا حضور در دفتر نظارت همگانی بازرسی این فرماندهی، نظرات، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت مستقیم ارائه کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *