نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی: واریانت هندی کرونا، سرعت شیوع بسیار بالایی دارد و کشنده است

حبیب آقاجری گفت: واریانت هندی کرونا، سرعت شیوع بسیار بالایی دارد و کشنده است. اگر یک مورد از این نوع کرونا در کشور شیوع پیدا کند، دیگر قابل کنترل نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خورنا، حبیب آقاجری، نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: برای جلوگیری از ورود واریانت هندی کرونا به کشور، علاوه بر نظارت اداره کل بنادر و شبکه بهداشت و درمان بر بندر امام خمینی(ره)، بندر صادراتی نیز باید به دقت مورد رصد قرار بگیرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان افزود: متاسفانه در بندر ماهشهر هنوز شیوه نامه های بهداشتی از سوی شهروندان به درستی اجرا نمی شود و تا زمانی که دورهمی های خانوادگی، مراسم های عزاداری و عروسی برگزار می شود، تمامی زحمات و فداکاری های کادر درمان بی نتیجه خواهد بود.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی که بازار بندر ماهشهر به حالت روزهای عادی قبل از شیوع کرونا در حال فعالیت باشد و نظارت دقیقی بر ورود و خروج از شهرستان انجام نمی شود، چگونه انتظار داریم این بیماری را کنترل کنیم؟

آقاجری تاکید کرد: ما مشکلات اقتصادی کسبه و بازاریان را درک می کنیم اما سلامت و جان مردم از زیان مالی مهمتر است و اصناف باید برای حفظ جان مردم پیش قدم شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *