رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر: یکهزار و ۴۰۰ سالمند در بندر ماهشهر در مقابل کرونا واکسینه می‌شوند

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: یکهزار و ۴۰۰ نفر سالمند بالای ۸۰ سال در این شهرستان وجود دارد که از روز سه‌شنبه هفته جاری از سوی شبکه بهداشت و درمان با آنها تماس گرفته، و زمان مراجعه برای تزریق واکسن ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خورنا، عصر یکشنبه ۵ اردیبهشت، نشست ستاد مقابله با کرونا بندر ماهشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر در این نشست اظهار کرد: وضعیت شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در هفته گذشته کمی بهتر شده و تعداد مبتلایان روند نزولی داشته است.

محمد شنبدی ادامه داد: در حال حاضر ۱۴۴ بیمار در سه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، نفت و تامین اجتماعی بستری هستند که ۳۲ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه، تحت مراقبت کادر درمان قرار دارند.

وبیر ستاد مقابله با کرونا بندر ماهشهر، ۶۰ درصد تست های پی.سی.آر گرفته شده در شهرستان را مثبت اعلام کرد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و در صورت نیاز برای خروج از منزل، شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی در پایان افزود: در مجموع ۲۱۱۴ نفر در بندر ماهشهر تا کنون واکسینه شده اند که ۳۸۳ دوز از این واکسن ها به بیماران خاص اختصاص یافته است. حدود ۱۴۰۰ نفر سالمند بالای ۸۰ سال در شهرستان وجود دارد که از روز سه شنبه از سوی شبکه بهداشت و درمان با آن ها تماس برقرار خواهد شد و زمان مراجعه برای تزریق واکسن به آن ها ابلاغ می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *