نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های حوزه آب شهرستان اندیمشک

فریدون حسنوند در گفت وگو با خبرگزاری خورنا، با اشاره به این که آبفا اندیمشک نیازمند یک روحیه جهادی است، گفت: کارکنان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک برای خدمت ۲۴ ساعت به شهروندان آماده باشند.

وی با بیان این که با توجه به آغاز فصل گرما و ماه مبارک رمضان، نیاز است آب شرب مورد نیار مناطق مختلف شهری و روستایی در کم ترین زمان ممکن تامین شود، گفت: تقویت خدمات این حوزه یک اولویت و ضرورت مهم است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول طرح های بزرگ و مختلفی در حوزه تامین آب بخش الوار گرمسیری انجام و به بهره برداری رسیده است .

وی افزود: برای رفع مشکل آب شرب مناطق مختلف بخش الوار گرمسیری باید با بسیج تمام خدمات و ظرفیت های ممکن، نیازهای این مناطق را پاسخ و در مسیر تامین رضایت شهروندان گام برداشت.

حسنوند خاطر نشان کرد: هم چنین باید نیاز مناطق مختلف شهر به آب شرب را در کم ترین زمان ممکن بررسی و در مسیر تقویت فشار آب و تامین نیازهای شهروندان گام برداشت.

وی عنوان کرد: تجهیز و بهره برداری از چاه جدید آب دوکوهه و مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر حسینیه، انجام عملیات اتصال و توسعه شبکه آب مناطق مختلف شهری و روستایی از جمله طرح هایی بوده که به زودی به بهره برداری می رسند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه خدمات و تامین نیاز آب بخش مرکزی و تسریع در تکمیل شبکه آب شهرهای چم گلک و دوکوهه و رفع مشکلات آن ها از جمله دیکر طرح های حوزه آب شهرستان اندیمشک است.

حسنوند با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال به طرح های حوزه آب شهرستان اندیمشک، بیان کرد: آبفا بیش از بروز مشکل پیش بینی و تمهیدات مورد نیاز را بررسی و به اجرا برساند و یک گام جلوتر مشکلات باشد.

وی با اشاره به بهره برداری و تجهیز چاه های آب کوی شهدا و مسکن مهر اندیمشک، ادامه داد: هم چنین برای تقویت فشار آب در مناطق مناطق مختلف شهری از جمله کوی شهدا، کوی لور، کوی رسالت و کوی فرهنگیان و هم چنین کوی ولایت نیز برنامه ریزی لازم انجام شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی. خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود این طرح ها در کم ترین زمان ممکن به بهره برداری رسد و نیاز شهروندان این مناطق تامین و شاهد پایداری فشار آب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *