رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف ۳۵۰ قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستان/ پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز مماشات نمی کند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس با کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در فروردین ماه سال جاری اعضای 5 باند قاچاق سلاح را شناسایی و دستگیر و 350 قبضه سلاح جنگی، شکاری را کشف کرده است.

به گزارش خورنا سردار سید محمد صالحی در حاشیه بازدید از کشفیات یک ماهه پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین، جان برکفان سپاه، سربازان گمنان امام زمان (عج) و پشتیبانی دستگاه قضائی در دستیابی به این توفیقات، اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر، در فروردین ماه سال جاری، پلیس مبارزه با موادمخدر با کار اطلاعاتی و شبانه روزی اعضای ۴ باند قاچاق، تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی و منهدم کرده است.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۱۵۶ نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند، افزود: در مجموع ۳۱ روز سال جاری نزدیک به یک تُن انواع موادمخدر کشف شده است.

کشف ۳۵۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان داشت: از آنجا که وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در فروردین ماه سال جاری اعضای ۵ باند قاچاق سلاح را شناسایی و دستگیر کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان، افزود: در این مدت ۲۸۰ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها را نیز دستگیر کردند، که در مجموع این عملیات‌ها ۳۵۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری و نزدیک ۱۹ هزار فشنگ کشف شد.

دستگیری ۲۴ نفر اراذل و اوباش

سردار صالحی بیان داشت: برخورد قاطع و قانونی با عاملان نا امنی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش از مطالبات جدی مردم از تلاش‌گران عرصه نظم و امنیت است.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در فروردین ماه سال جاری ۲۴ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت که عمدتاً اقدام به سرقت‌های مسلحانه، به‌عنف و .. می کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ما با کسانی که به هر نحوی بخواهند به امنیت مردم خدشه‌ای وارد کنند اجازه‌ عرض اندام نخواهیم داد و با آن‌ها با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.