پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس" سرهنگ کارآگاه علی حسینی" در پیامی، دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس” سرهنگ کارآگاه علی حسینی” در پیامی، دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) می‌باشد؛ سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‏های والای انقلاب اسلامی که مهمترین رکن ان حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی می باشد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افقی فرازمند، دارای آرمان‏های مکتبی، انسانی و جهانشمول است که باید همیشه حرکت خود را به آن سو جهت دهد و با نثار خون شهدای خود در دوران دفاع مقدس نشان داد حاضر نیست حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه‌ی جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) در حفظ و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.