والدین دانش آموزان هر چه زودتر نسبت به ثبت و سفارش کتب درسی اقدام کنند

خورنا – فرزادشعبانی

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش رامشیر، گفت: *مرحله نخست ثبت سفارش کتب درسی تا ۱۵ اردیبهشت ماه انجام می شود*.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان رامشیر، *حسن عساکره* در جلسه کارگروه سفارش و توزیع کتب درسی، اظهار کرد: امسال به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب های درسی و نظارت نظام مند بر فرایند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب ‌های درسی در همه دوره ها از طریق سامانه  www.irtextbook.ir 
www.irtextbook.com یا
انجام می شود.

وی با تاکید بر توزیع کتب درسی بر اساس برنامه ریزی دقیق و منسجم، گفت: *مرحله نخست* ثبت نام و سفارش بسته های آموزشی دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) تا *۱۵ اردیبهشت* *ماه* انجام می شود.

عساکره در ادامه با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب به ۲ شیوه فردی و گروهی انجام می شود، تشریح کرد: در شیوه فردی والدین دانش آموزان با مراجعه به سامانه و پرداخت الکترونیکی هزینه، بسته آموزشی مورد نیاز خود را سفارش می دهند. همچنین در شیوه گروهی، مدیران مدارس از طریق سامانه سناد به بخش سفارش گروهی کتاب های درسی سامانه مراجعه و نسبت به سفارش کتاب های درسی اقدام می کنند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پایان، تصریح کرد: ثبت نام‌ کتب درسی دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی، پایه هفتم متوسطه اول و پایه دهم دوره دوم متوسطه از تاریخ ۶ تیرماه ۱۴۰۰ صورت می گیرد.