تست کرونای ۱۴ بازیکن و ۴ مربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر مثبت شد

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر از مثبت شدن تست کرونای ۱۸ تن از بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری درخصوص وضعیت بحرانی کرونا در تیمش گفت: شب گذشته پس از بازگشت تیم از بجنورد اقدام به تست گیری از کلیه بازیکنان و عوامل تیم نمودیم که متاسفانه چهارده بازیکن و چهار مربی تستشان مثبت شد.
وی افزود: با وجود اینکه همواره پروتکل های بهداشتی را به نحو احسن برقرار کردیم و طی یک سال اخیر هیچگونه مورد کرونایی نداشتیم اما به یکباره این ویروس بین بازیکنان ما همه گیر شد.

قنواتی ادامه داد: امروز صبح بلافاصله نامه خود را به پیوست نامه مرکز بهداشت درمانی بندرماهشهر به سازمان لیگ ارسال کرده و تمرینات تیم را تعطیل نمودیم تا مابقی نفرات به این بیماری مبتلا نشوند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری در پایان گفت: با شرایط فعلی بیش از ۳۵ درصد تیم ما کرونایی است و بدون شک در صورت برگزاری مسابقه تیم حریف نیز متضرر خواهد شد. منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم تا وضعیت دیدار با شمس آذر قزوین را مشخص کند.

شایان ذکر است براساس برنامه اعلامی سازمان لیگ فوتبال، تیم شهرداری روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر میزبان شمس آذر قزوین است که بایستی دید با وضعیت پیش آمده چه تصمیمی در مورد سرنوشت این مسابقه گرفته می شود.