اطلاعیه اتحادیه های صنفی و نحوه فعالیت واحد های صنفی بندرماهشهر در ماه مبارک رمضان

تمامی صنوف خدماتی که قصد ارائه خدمات در طول ماه مبارک رمضان را دارند، صرفا مجاز به فعالیت با مجوز اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی بوده در غیر اینصورت از فعالیت آنان ممانعت به عمل می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بندرماهشهر، تمامی واحدهای صنفی جگرکی، آبمیوه و بستنی ،ساندویچی ، پیتزا و کبابی ملزم به تعطیلی کامل تا نیم ساعت قبل از اذان مغرب بوده و در صورت فعالیت نسبت به پلمپ واحد صنفی اقدام خواهد شد.

هرگونه تظاهر به روزه خواری در هریک از واحد های صنفی توسط متصدیان یا مراجعان ممنوع و در صورت مشاهده واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

دکان و مراکز پذیرائی داخل پایانه های مسافربری و همچنین ایستگاه راه آهن ملزم به رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری بوده و در صورت تخلف نسبت به پلمپ واحد صنفی اقدام خواهد شد.

هیچ یک از قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی سطح شهر حق فعالیت در طول روز را نداشته و در صورت مشاهده واحد صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ خواهد شد.

 سوپر مارکت ها وخواربارفروشی ها صرفا مجاز به ارائه مواد خوراکی به صورت بیرون بر بوده و حق پذیرش مشتری را تا قبل از اذان مغرب را ندارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *