دبیر ستاد کرونا شهرستان بندرماهشهر: ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های بندر ماهشهر بستری هستند

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در سه بیمارستان بندر ماهشهر بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری خورنا، محمد شنبدی در جلسه ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر اظهار کرد: با توجه به تخصیص تخت های بیمارستان امام موسی کاظم(ع) به بیماران کرونایی، بیمارستان راه زینب بندر امام به پذیرش بیماران زنان و زایمان اختصاص یافت.

وی ضمن تشکر از جانفشانی های کادر درمان عنوان کرد: بیمارستان راه زینب با کمبود کادر درمان مواجه است که امیدواریم با کمک صنایع پتروشیمی این کمبود برطرف شود.

محمد شنبدی تصریح کرد: در حال حاضر، ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بندر ماهشهر بستری هستند و متاسفانه تعداد فوتی های کرونا نسبت به هفته گذشته دو برابر شده است.

شنبدی تعداد دز واکسن های اختصاص داده شده به شهرستان را ۳۱۹۶ اعلام کرد و گفت: ۱۵۲۴ دز از این واکسن ها تا کنون به گروه های هدف تزریق شده که از این تعداد، ۹۶۰ دز به کادر درمان، ۸ دز به بنیاد شهید، ۵۱ پاکبان، ۱۴۵ بیمار دیالیزی و ۱۱۱ بیمار خاص(سرطانی، تالاسمی و …)، ۱۷۷ دز به مراکز بهداشت، ۳۰ دز به کارکنان فوریت های پزشکی و ۴۲ دز به پزشکان غیر شاغل در بیمارستان ها اختصاص یافته است.

وی در پایان‌ گفت: ️امیدواریم با دریافت محموله جدید واکسن که در چند روز آینده وارد شهرستان می‌شود، بتوانیم بر اساس اولویت های ستاد ملی کرونا، تعدادی دیگری از شهروندان در مقابل این ویروس منحوس واکسینه کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *