تجدید میثاق خبرنگار خورنا با شهدا با همراهی بزرگان شهرستان/ سردار بختیاروند: سوءاستفاده از برخی اتفاقات، آب ریختن به آسیاب دشمن است/ فرمانده سپاه بندر ماهشهر: جامعه نباید از ظرفیت جوانانی همچون شاهرخ حسنی محروم شود/ امام جمعه بندر ماهشهر: قضایای اخیر از نظر من تمام شده و پرداختن به آن جایز نیست/ تصاویر

صبح امروز با حضور سردار سیف‌الله بختیاروند فرمانده سابق منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، سرهنگ کریم بابایی فرمانده سپاه شهرستان بندر ماهشهر، حاج سیف‌الله قنواتی، حاج عظیم بندری و شاهرخ حسنی سرپرست خبرگزاری خورنا در بندر ماهشهر، آیین تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای بندرماهشهر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر در دیداری که پیش از آیین تجدید میثاق با شهدا برگزار شد با بیان اینکه آرامش امروز مدیون خون شهداست، بیان کرد: در این ۴۲ سال از عمر انقلاب وجود شهدا مهمترین عامل تحکیم و انسجام مابین تمام اقشار جامعه بوده و با وجود تمام سختی‌هایی که برای مردم به وجود آمده، همچنان شهدا خط قرمز همه اقشار هستند.

سرهنگ کریم بابایی افزود: آشنا کردن جوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب و رشادت‌هایی که این شهدای گرانقدر برای حفظ نظام انجام داده‌اند از وظایف نسل امروز است که در این بین در صورت بروز خطا در هر شخصی نباید باعث شویم که این جوانان از مسیر انقلاب خارج شوند.

فرمانده سپاه شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: جامعه نباید از ظرفیت جوانانی همچون شاهرخ حسنی محروم شود و باید با صعه صدر خطاهای سهوی جوانان عزیز کشورمان را گوشزد و از آنها عبور کنیم.

پس از آیین تجدید میثاق با شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

امام جمعه بندر ماهشهر در این دیدار گفت: همه ما مدیون خون پاک و مطهر شهدا هستیم و امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی اظهار داشت: در قضیه اخیر بنده به وظیفه شرعی و انقلابی خود عمل کردم.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده اخیر تصریح کرد: از نظر بنده این قضایا تمام شده است و پرداختن به آن دیگر جایز نیست و نباید اجازه دهیم جامعه دچار دو دستگی شود.

سردار سیف‌الله بختیاروند نیز در این نشست اظهار کرد: متأسفانه برخی‌ها هنگام چنین اتفاقاتی با غرض‌ورزی و دامن زدن به مسائل آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

فرمانده اسبق منطقه سوم نیروی دریایی سپاه افزود: این رویه باید تغییر کند و نباید اجازه دهیم دشمن از مسائل سوءاستفاده کند.

حاج عظیم بندری نیز با اشاره به اینکه خبرگزاری خورنا و شاهرخ حسنی به عنوان سرپرست این خبرگزاری در بندرماهشهر بلافاصله پس از انتشار آن خبر، طی دو خبر توضیحات تکمیلی ارائه و عذرخواهی کردند؛ ضرورت دیدیم که این ماجرا را به دست بزرگان خاتمه دهیم.

بندری در ادامه خاطرنشان کرد: شاهرخ حسنی از جوانان خوش فکر، مومن، دلسوز و فعال شهرستان است که در حوزه شهدا نیز فعالیت های قابل تحسینی داشته و در بزنگاه‌های مهم شهرستان همیشه سمت مردم بوده است.

سرپرست خبرگزاری خورنا در بندر ماهشهر نیز در این دیدار گفت: بنده خود را خادمی کوچک برای شهدا می‌دانم و بر دست و پای خانواده معظم شهدا بوسه می‌زنم.

شاهرخ حسنی بیان کرد: متأسفانه در این قضیه در انتخاب واژه‌ها و جملات درست عمل نکرده و بابت تمام مسائلی که پیش آمد صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

امام جمعه بندر ماهشهر ادامه داد: خبرنگاران به ویژه خبرنگاران جوان علاقه دارند اخباری منتشر کنند که در صدر و تیتر اخبار قرار بگیرد اما این موضوع نباید باعث شود اخبار مسأله‌دار منتشر شود.

غبیشاوی با بیان اینکه انتقاد به بنده هیچ اشکالی ندارد و از انتقادات استقبال میکنم، خاطرنشان کرد: بنده نیز در جوانی البته از روی نیت خیر اقداماتی انجام می‌دادم که بعد متوجه می‌شدم نادرست و هیجانی بوده است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس جالب آقایون توهین می کنن و ازشون به عنوان پتانسیل نامبرده میشه