استاندار خوزستان:

۷۵ تن مرغ به سهمیه روزانه خوزستان اضافه شد

استاندار خوزستان با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۲۰۰ تن مرغ در استان کشتار می‌شود اظهار کرد: در نشست امروز ستاد تنظیم بازار قرار شد که روزانه ۷۵ تن مرغ از استانهای معین لرستان، ایلام و بوشهر به سهمیه استان اضافه و ۲۰ الی ۳۰ تن مرغ منجمد نیز توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه وضع کلی مرغداریهای استان از لحاظ میزان تولید، تحویل به کشتارگاهها و چگونگی توزیع آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۲۰۰ تن مرغ در استان کشتار می‌شود اظهار کرد: در نشست امروز قرار شد که روزانه ۷۵ تن مرغ از استانهای معین لرستان، ایلام و بوشهر به سهمیه استان اضافه و ۲۰ الی ۳۰ تن مرغ منجمد نیز توزیع شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوب شد که خریداران خاص مثل شرکتها و موسسات بزرگ که مصرف زیاد دارند به صورت جدا حواله به آنها داده شود تا مرغ مورد نیاز خود را از این استانهای معین تامین کنند.

سلیمانی افزود: البته در ارتباط با توزیع مرغ نیز کارگروهی مشخص شد که در این امر نظارت دقیقی داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مورد کالاهای اساسی هیچ گونه مشکلی در استان وجود ندارد و شکر و روغن به وفور در بازار موجود بوده و در مورد برنج نیز ذخایر استراتژیک خوبی داریم و اگر نیاز شد از آن استفاده می‌کنیم.