پیام فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

فرمانده انتظامی استان خوزستان با صدور پیامی 29 فروردین "روز ارتش" را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خورنا سردار سید محمد صالحی در این پیام آورده است: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، آنانی که در طول ۸ سال دفاع مقدس الگوی رشادت، پایمردی و استقامت بودند و آن‌چه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت‌طلبانه سیدالشهدا(ع) همواره آمادگی انجام هر مأموریتی را دارند و در این رهگذر به فرمان امام خمینی(ره) با خلق حماسه‌های عظیم و به یادماندنی برگ‌های زرین افتخار را به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزودند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست که با روحیه معنوی و آمادگی رزمی نیروها و خودکفایی در پیشرفته ترین تجهیزات و با رمز پیروی از ولایت، توانسته باعث رعب و وحشت استکبار و امید مستضعفین در عالم باشد.

اینجانب ضمن تبریک روزارتش جمهوری اسلامی ایران که پاسداشتی از مقام و ایثارگری شما عزیزان می باشد. آرزوی سربلندی غرور و عزت ایران اسلامی را در پرتو رشادت های ارتش جان برکف از خداوند سبحان خواستارم و برای شما فرزندان غیور این مرز و بوم آرزوی شادکامی و بهروزی می نمایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمد صالحی