رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

بیش از ۳۰ هزار نفر در خوزستان بر ضد کرونا واکسینه شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واکسینه شدن ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر بر ضد کرونا در خوزستان خبر داد و عنوان کرد: در هفته جاری دو محموله واکسن کرونا نیز برای تداوم امر تزریق به گروههای هدف وارد استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز دکتر فرهاد ابول نژادیان در حاشیه نشست امروز شنبه ۲۸ فرودین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز فرمانداران دزفول و آبادان حضور داشتند که در مورد دلایل وضعیت ناپایداری و تشدید بیماری کرونا در این شهرستانها توضیحاتی دادند که استاندار خوزستان نیز در این خصوص دستوراتی را به یک تیم ویژه برای حضور در محل و رفع این مشکلات دادند.

وی وضعیت روند بیماری را در استان ثابت عنوان کرد و افزود: در حال حاضر روزانه ۷۰ تا ۸۰ نفر در اهواز بستری می‌شوند که تغییر چندانی نسبت به چند روز گذشته نداشته است و امیدواریم که به زودی شاهد روند کاهش تعداد بستری‌ها در این شهرستان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: برای نظارت بر رعایت هرچه بیشتر پروتکلهای بهداشتی در اهواز در حال حاضر شهر به ۲۴ بلوک تقسیم شده است و روزانه قرارگاهی در فرمانداری اهواز نیز بر این کار نظارت می‌کند.

ابول نژادیان اظهار کرد: طی یک هفته گذشته از برگزاری ۷۵ درصد مراسمات عزا و عروسی در استان جلوگیری شده است و تلاش می‌شود که در این زمینه به عدد ۹۰ درصد برسیم.

وی در پایان از واکسینه شدن ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر در استان خبر داد و عنوان کرد: در هفته جاری دو محموله واکسن کرونا نیز برای تداوم امر تزریق به گروههای هدف وارد استان می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خوزستان بیش از ۵ میلیون جمعیت داره سی هزارتا خنده داره