سرپرست خبرگزاری خورنا در بندر ماهشهر: بابت سوءبرداشت‌های پیش آمده از ارواح مطهر و خانواده معظم شهدا عذرخواهی می‌کنم

شاهرخ حسنی، سرپرست خبرگزاری خورنا در بندر ماهشهر گفت: از برخی عباراتی که در یادداشتم استفاده کرده بودم سوءبرداشت شد و بابت این سوءبرداشت از ارواح طیبه و خانواده معظم شهدا عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خورنا، شاهرخ حسنی اظهار کرد: در یادداشتی که در باب مخالفت با تغییر نام فرهنگسرای بندر ماهشهر تقریر و منتشر کرده بودم از عبارتی استفاده شده بود که باعث برخی سوءبرداشت‌ها شد و برخی گمان بردند که خدای ناکرده به شهدای گلگون کفن توهینی صورت گرفته است که به هیچ وجه اینگونه نبود.

وی افزود: مجدداً تأکید می‌کنم منظور بنده از آن عبارت هرگز شهدای عزیز نبود و بابت این موضوع از ارواح طبیه و خانواده معظم شهدا شرمسار و شرمگین هستم و عذرخواهی صمیمانه و قلبی خود را بابت این مسأله اعلام می‌دارم.

سرپرست خبرگزاری خورنا در بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: بنده افتخارم خدمت هرچند کوچک و ناچیز به شهدای بندر ماهشهر در قالب همکاری با خانه شهید این شهرستان است که از این بابت از امام‌ جمعه شهرستان نیز تقدیرنامه دارم و از این بابت به خود می‌بالم و از خداوند متعال و ارواح طیبه شهدا می‌خواهم در تداوم این توفیق یارم‌ام کنند.

حسنی گفت: در پایان بار دیگر از ارواح طیبه و مطهر شهدا، خانواده معظم و معزز آنها و افکار عمومی از صمیم قلب عذرخواهی و طلب حلالیت می‌کنم و تاکید میکنم واژه مورد بحث به هیچ عنوان در توصیف شهدا نبود اما جمله بندی نامناسب موجب سوءبرداشت ها شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *