سرپرست مرکز  بهداشت مسجدسلیمان اعلام کرد:

۵۵ واحد صنفی متخلف تا اطلاع ثانوی پلمب شدن

 سرپرست مرکز  بهداشت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرگزاری خورنا اعلام کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی، واحدهای صنفی غیرضرور شهرستان مسجدسلیمان طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شدند.

 

سرپرست مرکز  بهداشت مسجدسلیمان اعلام کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی، واحدهای صنفی غیرضرور شهرستان مسجدسلیمان طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شدند.
مهندس پرویز زمانپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  خورنا اظهار داشت، که طبق اعلام رسمی ستاد مبارزه با کرونا واحد های صنفی غیرضرور این شهرستان همچون دیگر شهرهای قرمز و نارنجی تا اطلاع بعدی تعطیل هستند و اجازه فعالیت به آن ها داده نمی شود.
زمانپور اظهار داشت: در همین راستا نظارت و بازرسی بر روند اجرای محدودیت ها به صورت مستمر توسط ادارات اماکن، صمت، بهداشت و اصناف در شهرستان مسجدسلیمان انجام و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.
سرپرست مرکز بهداشت مسجدسلیمان در بخش دیگر افزود : مشاغل گروه ۱ و تمام واحد های صنفی و ادارات مجاز به فعالیت نیز بیش از پیش موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.
مهندس زمانپور ضمن تقدیر از کلیه اصنافی که به قانون احترام گذاشتند گفت: بر همین اساس  طی بازدید مشترک که در ۴۸ ساعت  گذشته تا کنون صورت گرفته بیشتر اصناف با درک وضعیت پیش آمده مغازه های خود را تعطیل و ۵۵ واحد متخلف تا اطلاع ثانوی پلمب  شدند .
وی در بخش دیگر با بیان این که به هیچ وجه مماشاتی با متخلفین صورت نخواهد گرفت و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف توسط اصناف مختلف با با شماره ۱۹۰ مرکز رسیدگی به تخلفات بهداشتی و یا پلیس ۱۱۰ تماس و واحد متخلف را معرفی کنند و بدانند در کوتاه ترین زمان ممکن با آن برخورد خواهد شد.
وی همچنان دور همی های خانوادگی و حضور در مراسمات عزا و عروسی را از اصلی ترین عوامل ابتلا بیماران عنوان کرد و گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که در راستای حفاظت از خود و خانواده تحت هیچ شرایطی در دورهمی‌های خانوادگی، مراسمات عزا و عروسی شرکت نکنند، همچنین از حضور در قبرستان ها به جد خودداری نمایند.
زمانپور در پایان رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و شستن مرتب دست ها را بهترین راه حل کاهش این بیماری عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه سریع تر شاهد کاهش مبتلایان به این ویروس باشیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *