برگزاری حضوری امتحانات تحصیلی در خوزستان منوط به تصویب ستاد ملی کرونا است

استاندار خوزستان گفت: برگزاری حضوری کلیه امتحانات تحصیلی اعم از پایه دوازدهم، نهم، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و کنکور در استان باید براساس مصوبه ستاد ملی کرونا برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز قاسم سلیمانی دشتکی امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان با بیان این خبر اظهار کرد: دستورالعمل‌ برگزاری این امتحانات از لحاظ مکان و تعداد افراد نیز باید با هماهنگی استانداری، علوم پزشکی و آموزش و پرورش تدوین شوند.

وی در پایان افزود: البته این دستورالعمل‌ها برای اینکه با منع قانونی رو به رو نشوند باید پس از تدوین، در ستاد کرونا استان نیز به تصویب برسند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس سلام خیلی ببخشید مگه دانش آموزان جونشون رو از سر راه اوردن که بیان حضوری امتحان بدن؟ چون امتحانشون نهایی و کشوری هست باید حضوری باشه؟ اگه اینطوریه خب پس بقیه ی پایه هارو هم حضوری کنید اگه خانواده ها میخواستم واسه حضوری رضایت بدن برای کلاس های رفع اشکال رضایت میدادن روزانه 300 و خورده ای نفر فوت میکنن و هزاران هزار نفر مبتلا میشن اومدین یکی از مراقبا یا یکی از دانش آموزا کرونا داشت مبتلا شدن بقیه رو هم شما پاسخگو هستید؟