نشست مدیر شرکت توزیع برق شهرستان رامهرمز با اصحاب رسانه

هنوز در رامهرمز گزارشی به صورت جدی از فعالیت غیر قانونی رمز ارزها یا ماینرهای استخراج ارز وجود ندارد و چنانچه شخصی اقدام به این کار کند با ایشان برخورد خواهد شد.

صبح امروز تنی چند از اصحاب رسانه شهرستان رامهرمز با مدیر شرکت توزیع برق شهرستان پیرامون برخی دغدغه های مردمی دیدار کردند.

در این دیدار اصحاب رسانه با عنوان برخی مشکلات مردم از جمله زمان بر بودن نصب انشعابات خریداری شده،قطعی های هفتگی برق و سایر موارد پرداختند که در انتهای صحبت خبرنگاران مدیریت توزیع برق اقدام به پاسخگویی کردند.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان رامهرمز ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی بابت برگزاری جلسه با اصحاب رسانه عنوان کردند که طی ۳ ماهه مدیریت کنونی بنده از تمامی ظرفیت های اداری اعم از مدیرکل ،فرماندار و نماینده شهرستان برای توسعه و تقویت شبکه برق شهرستان رامهرمز کمک گرفتم و امروز توانستیم نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه زیر ساخت برقی شهرستان هزینه کنیم که در نوع خود بی بدیل هست.

محمد رحیم کمایی  افزودندکه از یک و نیم سال گذشته به دلایل تحریم ها و افزایش هزینه ها ،مشکلاتی در خریداری کنتور های برق و در نهایت نصب برای شهروندان بوجود آمده است که این مسأله همینک در سطح استان خوزستان و شاید کشور وجود داشته باشد و نزدیک به ۷۰۰ انشعاب نصب نشده در دوره مدیریت قبل من مانده است وما با تمام توان سعی در حل و به روز رسانی این مشکل داریم.

مدیر شرکت توزیع برق مطرح کردند که یکی از چالش های اصلی شهر رامهرمز عدم روشنایی معابر و خیابان های اصلی شهر بود که تا کنون رقمی نزدیک به ۱۸ میلیارد ریال هزینه و ۷۰۰ عدد چراغ وصل شده است و این حرکت تا روشنایی مناسب سطح شهر و در نهایت روستاها ادامه دارد.

وی افزود در زمینه توسعه ،اصلاح و تقویت زیرساخت های برق تا کنون نیز ۴ میلیارد تومان هزینه شده است که در مجموع طی ۳ ماه مدیریت اینجانب با تلاش همه مجموعه های استانی و شهرستانی نزدیک به ۶ میلیارد تومان جذب اعتبار و هزینه کرده ایم.

مدیریت توزیع برق در زمینه قطعی های برق نیز عنوان کردند شهرستان رامهرمز به دلیل برخی خطوط مستهلک ،بافت های قدیمی ،پایه های فرسوده و توسعه شبکه دارای مشکلاتی هست که این قطعی ها صرفا در جهت اصلاح و تقویت است و برنامه قطعی خودسرانه به هیچ وجه وجود ندارد.

در ادامه این دیدار کمایی افزودند که هنوز در رامهرمز گزارشی به صورت جدی از فعالیت غیر قانونی رمز ارزها یا ماینرهای استخراج ارز وجود ندارد و چنانچه شخصی اقدام به این کار کند به صورت جدی با ایشان برخورد خواهد شد.

در پایان این دیدار مدیر شرکت توزیع برق گفتند که برخی از مشکلات موجود از توان شهرستان خارج و صرفا در حوزه قانون گذاری کلان و رایزنی های ملی و استانی است و امید داریم با تعامل مثبتی که با نماینده شهرستان وجود دارد در راستای خدمت به مردم شهرستان قدم بر داریم.