دبیر ستاد کرونا شهرستان بندرماهشهر: ۱۶۰ مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های بندر ماهشهر بستری هستند/ ۹۰ درصد تست های پی سی آر در بندر ماهشهر مثبت است

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در بندر ماهشهر روز به روز در حال افزایش است و در حال حاضر ۱۶۰ بیمار در بیمارستان های بندر ماهشهر بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خورنا، محمد شنبدی ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا بندر ماهشهر، وضعیت شهرستان از نطر شیوع کرونا اضطراری عنوان کرد و گفت: علیرغم هشدارها و با وجود اعمال محدودیت ها در سطح شهرستان، تعداد مبتلایان روز به روز در حال افزایش است. امیدوارم مردم با رعایت پروتکل ها وضعیت شهرستان را بحرانی تر نکنند.

وی ادامه داد: آمار و ارقام به ما نشان می‌دهد بیش از ۹۰ درصد تست‌های PCR افراد در بندر ماهشهر مثبت بوده و همچنین ۵ درصد جمعیت شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۶۰ نفر از شهروندان ما بستری هستند و متاسفانه در ۴۰ روز گذشته، ۳۲ نفر از شهروندان را از دست دادیم.

وی در پایان گفت: در پیک چهارم کرونا جنگ بسیار سختی در پیش داریم. از ادارات و شهروندان خواهش می کنم دست به دست یکدیگر دهند تا بتوانیم با مدیریت، این وضع اضطراری را پشت سر گذاشته و به سوی واکسیناسیون قدم برداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *