شهردار اهواز خبر داد:

اختصاص ۵ هکتار زمین برای ساماندهی سگ های بلاصاحب در اهواز

شهردار اهواز از اختصاص پنج هکتار زمین برای ساماندهی سگ های بلاصاحب خبر داد و بیان کرد: ساخت دیوارهای پیش ساخته آن برای محصور کردن مجموعه اکنون در حال انجام است.

به گزارش خورنا و به نقل از سایت شهرداری اهواز ابراهیم نوشادی گفت: به دستور استاندار خوزستان با همکاری و مشارکت شرکت نفت، شرکت توسعه نیشکر و سازمان محیط زیست خوزستان زمینی برای جمع آوری، ساماندهی و نگهداری سگ های بلاصاحب در شهر اهواز اختصاص یافت که عملیات اجرایی آن از هفته آینده شروع می شود.

نوشادی با بیان اینکه جمع آوری سگ های بلاصاحب یکی از بیشرین درخواست های مردمی از شهرداری است، عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم با همکاری شرکت نفت ۵ هکتار زمین به ساماندهی سگ های بلاصاحب اختصاص دهیم که ساخت دیوارهای پیش ساخته آن برای محصور کردن مجموعه با مشارکت شرکت توسعه نیشکر در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین با دامپزشکی نیز برای عقیم سازی و واکسیناسیون سگ ها نیز به توافق رسیدیم و برای نگهداری آن ها نیز قرار است با NGO ها مذاکره شود.

شهردار اهواز تصرح کرد: بکارگیری این زمین به صورت موقت می باشد که در آینده دو مکان در محدوه ی اهواز برای ساماندهی و عقیم سازی سگ های بلاصاحب احداث می شود.

نوشادی افزود: مجموعه مدیریت شهری اهواز در این دوره تمامی تلاش خود را در بهره گیری از مشارکت ، همیاری و همکاری ارگان ها، سازمان های دولتی و خصوصی در رفع چالش ها و مشکلات اهواز بکار می بندد.

شهردار اهواز در پایان با بیان اینکه تعامل و همکاری بجای تقابل به نفع شهروندان و شهر است اظهار کرد: اولین قدم این تعاملات بکارگیری ماشین آلات شرکت نفت و فولاد در سایت صفیره بود که خوشبختانه این همکاری و هم افزایی در حال شکل گیری است و مجموعه ها نقش مثبت و اجتماعی خود را در رفع مشکلات و معضلات مردم انجام می دهند.