در دیدار صمیمی صیادانِ بندرامام خمینی(ره) با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان؛

هم‌افزایی دستگاه های اجرایی برای تسهیل فعالیت صیادان

در نشست مشترک مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیرعامل تعاونی صیادان، نمایندگان قایق‌داران و لنج‌داران شهر بندرامام خمینی(ره) مشکلات و چالش‌های صنف صیادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص هم‌افزایی برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

خورنا| هدایت اله ترحم :به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در این نشست مشترک در ماه سال جاری در محل دفتر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد، با اشاره به لزوم حمایت از صنف صیادی به عنوان قشری تلاشگر که به رونق و شکوفایی اقتصادی جامعه کمک می کند، بر لزوم تسهیل زمینه‌ی فعالیت آنان تأکید شد.
ارتقای کیفیت ضربه‌گیر دیواره اسکله صیادی و لایروبی آن، تقویت قدرت موتور قایق های صیادی، ایجاد سازه‌های مصنوعی برای تقویت ماهی‌گیری، اعطای تسهیلات برای نوسازی قایق‌ها و لنج‌ها از اهم خواسته‌ها و مشکلات فعالان حوزه صیادی بود که در این نشست مطرح شد.
در این نشست عادل دریس با ابلاغ دستورهای لازم برای پیگیری و رفع مسائل مبتلا به صیادان به ادارات تحت مدیریت خود، بر لزوم تداوم همکاری‌ها به منظور مساعدت و یاری به صیادان تأکید کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *