نامه ۶۱ تن از جوانان اصلاح طلب خوزستان به جهانگیری؛ جلوی حذف جوانان اصلاح طلب را در خوزستان بگیرید

۶۱ تن از جوانان اصلاح طلب خوزستان، فعالان دانشجویی ادوار دانشگاهها، ستاد جوانان و دانشجویان روحانی در انتخابات و فعالان سازمان های مردم نهاد خوزستان در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، خواستار جلوگیری از ادامه حذف جوانان اصلاح طلب از بدنه مدیریتی استان شده اند.

در این نامه با ابراز نگرانی از عزل و نصب های یکماه گذشته، از جهانگیری خواسته شده در موضوع تغییر تنها مدیرکل جوان و اصلاح طلب باقیمانده در استانداری خوزستان-مهدی مکارمی- ورود کرده و فضای مشوش کنونی را آرام کند.
در حالیکه چندتن از مدیران استانداری از شهرداری ها مامور بخدمت شده و حدود ۸۰ نیروی مامور در شهرداری حضور دارند و استاندار فعلی نیز اخیرا برای یکی از آنان حکم مدیریت صادر نموده، به بهانه مامور بودن، در حال تغییر یکی از مدیران جوان استانداری بعد از دوسال فعالیت هستند!

متن نامه به شرح زیر است؛
خدمت جناب آقای دکتر جهانگیری
معاون اول محترم رئیس جمهور
باسلام
همانطور که نماینده جوانان اصلاح طلب استان در نشست نخبگان با جنابعالی(در اهواز)، در سخنان خود مطالبات و دغدغه های جوانان اصلاح طلب استان را بیان نمودند، اما اینک در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری، تغییرات بدهنگام مدیریتی در استانداری خوزستان و بویژه حذف مدیران جوان اصلاح طلب، باعث نگرانی شدید جوانانی شده است که در همه ادوار و صحنه هایی مختلف سیاسی حضور فعال و تعیین کننده داشته اند.
اخیرا هم خبرهایی مبنی بر برخورد حذفی با آقای مهدی مکارمی که از جوانان شناخته شده اصلاح طلب کشورمان می باشند و با توجه به تجارب، تخصص و تحصیلات عالیه از دانشگاه تهران، انتظار استفاده از ایشان در رده های ملی بود، را شنیده ایم.

آقای دکتر جهانگیری
آنقدر دولت تدبیر و امید در حق جوانان آزاداندیش و دغدغه مند کشورمان و خوزستان اجحاف نموده که حالا مطالبه ما شده است حفظ یک مدیرکل جوان همفکر در استانداری!

سوال اینست که چه کسی باید مدافع فرزندان راستین و صادق اصلاح طلب و حامی دولت باشد؟
آیا رقبای سیاسی ما اینگونه با نیروهایشان برخورد می کنند؟
از جنابعالی انتظار داریم ضمن ورود فوری و جلوگیری از تغییرات سیاسی و برخوردهای حذفی با دوستان جوان ما، از انباشت یاس و سرخوردگی حامیان تان در آستانه انتخابات و ماههای پایانی فعالیت دولت جلوگیری نمایید.

نام ۶۱ امضا کننده نامه که از اعضای سابق انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاههای شهید چمران، آزاد، اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ و همینطور دبیران چند تشکل غیردولتی در خورنا محفوظ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *