سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: مراکز ۱۶ ساعته بندر ماهشهر سه نوبته شد

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: با همکاری بهداشت و درمان شرکت نفت، مراکز خدمات سرپایی ۱۶ ساعته از امروز به صورت سه نوبت در بندر ماهشهر آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش خبرگزاری خورنا، فریدون بندری امروز شنبه اظهار داشت: در روزهای گذشته، تعداد تخت‌های بیمارستانی اشغال شده توسط مبتلایان به کرونا در بندر ماهشهر روند افزایشی داشته که با توجه به این موضوع، نیاز به ایجاد ظرفیت جدید برای پذیرش بیماران کرونایی وجود داشت.

وی افزود: به همین دلیل، شب گذشته نشستی اضطراری با حضور جمعی از مدیران شهرستان برگزار و راهکارهایی برای افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در بندر ماهشهر ارائه و بررسی شد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تصریح کرد: در این نشست، دو محل برای شرایط اضطراری احتمالی در نظر گرفته شد که امیدواریم با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس، مجبور به استفاده از این مکان‌ها نشویم.

بندری در ارتباط با ازدحام جمعیت در مراکز خدمات سرپایی ۱۶ ساعته گفت: مراکز ۱۶ ساعته به صورت دو نوبت فعال بود که این موضوع سبب ازدحام جمعیت شده و امکان انتقال بیماری را افزایش می‌داد.

رییس ستاد مقابله با کرونا بندر ماهشهر تاکید کرد: با تدابیر اندیشیده شده و با همکاری بهداشت و درمان شرکت نفت، این مراکز از امروز به صورت سه نوبت در بندر ماهشهر آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

بندری همچنین در ارتباط با پهلوگیری کشتی‌های برزیلی در بندر امام خمینی (ره) و احتمال شیوع واریانت برزیلی کرونا عنوان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد اتباع برزیلی به خوبی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و هیچگونه تماسی با اتباع ایرانی ندارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *