پلمب سه واحد باغ‌ویلا در شوشتر / با برگزار کنندگان تجمعات هیچگونه مماشات و مسامحه‌ نخواهیم کرد

فرماندار شوشتر از پلمب ۳ واحد باغ ویلا که اقدام به برگزاری مراسم و تجمع کرده بودند، خبر داد.

حسین پنبه دانه پور اظهار کرد: روز جمعه ۳ باغ ویلا که اقدام به برگزاری مراسم و تجمع‌ کرده بودند، پلمب شده و پرونده متخلفان برای رسیدگی به مراجع قانونی واگذار شده است.

وی افزود: وضعیت شهرستان شوشتر از لحاظ کرونایی قرمز بوده و تخت‌های بستری در بیمارستان هم تقریباً پر شده‌اند، بنابراین علاوه بر تمام تمهیداتی که صورت می‌گیرد، مردم خود نیز باید مراقبت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با تخلفات مربوط به کرونا به شدت برخورد خواهد شد، ابراز داشت: تمامی مراسمات مذهبی و فرهنگی به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل هستند، اما متاسفانه بعضی‌ها با بی‌توجهی به شرایط کنونی در باغ ویلاها مراسم برگزار می‌کنند.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مسئولان قضایی و دستگاه‌های دولتی و انتظامی، با برگزار کنندگان مراسم و تجمعات هیچگونه مماشات و مسامحه‌ نخواهیم کرد و با جدیت تمام با آن‌ها برخورد می‌شود.

پنبه دانه پور رئیس ستاد مقابله با کرونا شوشتر حفظ سلامت مردم را مهم‌ترین ماموریت خود در شهرستان در حال حاضر دانست و بیان کرد: ضمن اینکه از مردم عزیز خواهش می‌کنیم پروتکل‌ها را رعایت کنند، در صورتی که با تخلف کرونایی روبرو شدند، حتماً به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

 

خبرنگار: محسن علیخانی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *